Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:24:11 GMT

پاکدل: اردوهای تیم ملی با لیگ تداخل نداشته باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۸۶۶۶

پاکدل: اردوهای تیم ملی با لیگ تداخل نداشته باشد

رئیس فدراسیون هندبال گفت: زمانی که تیم هندبال دختران به کشور برگشت، چند نفر دیگر از بازیکنان به کرونا مبتلا شدند و آغاز اردو به تاخیر افتاد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا پاکدل در خصوص وضعیت عزت‌الله رزمگر، مدیر فنی تیم ملی هندبال کشورمان که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستانی در اردن بستری است، اظهار داشت: به احتمال زیاد رزمگر تا 2،3  روز آینده به کشور  باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به دلیل اینکه رزمگر از کشوری دیگر در اردن بستری است، پزشکان این کشور تلاش می‌کنند تا همه آیتم‌ها را چک کنند‌ و وی بتواند با سلامت کامل به کشور باز گردد. در روزهای نخست وی به شدت با ویروس کرونا درگیر شد اما به موقع وی را به بیمارستان منتقل کردیم. باید از سفیر ایران در اردن، آقای ناصری و همکاران وی تشکر کنم‌.  

وی در پاسخ به این سوال که اردوی تیم هندبال بانوان چه زمانی آغاز خواد شد، گفت: منتظر بازگشت رزمگر به کشور هستیم تا جلسه فنی را با کمیته برگزاری مسابقات برگزار کنیم. نمی‌خواهیم اردوها با لیگ تداخل داشته باشد.

 

رئیس فدراسیون هندبال، تاکید کرد: زمانی که تیم هندبال دختران به کشور برگشت، چند نفر دیگر از بازیکنان به کرونا مبتلا شدند و آغاز اردو به تاخیر افتاد. بعلاوه چون لیگ از هفته آینده شروع می‌شود، باشگاه‌ها می‌خواهند بازیکنان خود را تا قبلش از آغاز مسابقات در اختیار داشته باشند بر همین اساس تا 10 روز دیگر اردو آغاز نخواهد شد.

 

پاکدل در خصوص شرایط تیم ملی هندبال مردان اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در دهه دوم آبان ماه و به احتمال زیاد 10 آبان در تورنمنت قطر حاضر شویم. احتمالا تیم‌های قطر عربستان و‌ کویت در این تورنمنت حضور دارند.

 

رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد: لیگ برتر هندبال مردان از 24 مهر ماه از سر گرفته می‌شود و دور جدید اردوی تیم ملی مردان زیر نظر فرناندز از 2 آبان آغاز می‌شود.

هندبال تیم ملی هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال تیم ملی هندبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

نشست مشترک مسئولان فدراسیون دوومیدانی با دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر شد که این کمیته از روند برگزاری منظم اردوهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

در این نشست که  مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند، مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال 1403 کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی از سوی  کمیته المپیک جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های المپیک  صورت بگیرد.

مطیعی: وزارت ورزش دخالتی در انتخابات دوومیدانی ندارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد