Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار سیدرسول موسوی روز دوشنبه در خصوص آخرین اقدامات برای کمک رسانی به مردم زلزله زده شهرستان اندیکا در جمع خبرنگاران در منطقه چلو این شهرستان، اظهار داشت: باتدبیر و دستور فرمانده سپاه استان خوزستان بلافاصله پس از وقوع زلزله در این منطقه، معاونت و پشتیبانی سپاه ولیعصر( عج) با بسیج تمامی امکانات خودرویی و تهیه موادغذایی اولیه برای کمک به مردم اندیکا وارد میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مواد غذایی، تانکر آب ثابت، آب معدنی، پتو، چراغ خوراک پزی از جمله ملزومات اولویت‌دار برای کمک به مردم آسیب دیده اندیکا بود که در همان ابتدا تهیه و توزیع شد.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: همچنین امروز تعدادی بسته‌ مواد غذایی بین مردم روستاهای آسیب دیده توزیع شد و این خدمات رسانی همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: امید است بتوانیم با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های معاونت آماد و پشتیبانی، تا اندازه ای از دغدغه های مردم در زمینه معیشت و مشکلات رفاهی کم کنیم.

سرهنگ پاسدار موسوی گفت: تاکنون ۵۰۰ بسته موادغذایی، ۵۰ عدد چراغ خوراک پزی نفتی و یک‌صد دستگاه تانکر ثابت آب در منطقه زلزله زده توزیع شده و سایر اقلام مورد نیاز کمکی نیز در راه است که بلافاصله پس از دریافت بین مردم این روستاها توزیع می شوند.

 زمین‌لرزه‌ای با قدرت پنج درجه در امواج درونی زمین(ریشتر) ساعت ۲ و ۴۶ دقیقه بامداد روز شنبه ۱۷مهر، شهرستان اندیکا را در شمال شرق خوزستان لرزاند. زمین‌لرزه از ۱۲ مهر تاکنون چندین بار شهر قلعه خواجه مرکز اندیکا و بخش چلو این شهرستان را به لرزه در آورده است که باعث تخریب صددرصدی برخی از منازل روستاییان و آسیب به عشایر شده است.

همچنین زمین لرزه ای در مقیاس ۴.۲ ریشتر بامداد امروز دوشنبه ۱۹ مهرماه قلعه خواجه در خوزستان را برای چندمین بار در یک هفته اخیر لرزاند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان اندیکا زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان اندیکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان اندیکا زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در خوزستان جهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی اظهارکرد: در همین راستا و به منظور حمایت از مرغداران، از هفته جاری خرید گوشت مرغ مازاد بر بازار مصرف با ۲ کشتارگاه مورد تایید پشتیبانی امور دام آغاز شده است.

نیرومند اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع تا زمان مناسب توسط شرکت پشتیبانی امور دام تداوم یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هدف از این خرید را انجماد برای پشتیبانی متناسب با شرایط بازار و قیمت مرغ اعلام کرد.

از ۶۰۰ واحد مرغداری خوزستان، بیش از ۵۰ واحد وارد مرحله جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • حقایق پنهان درباره ماه
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد