Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، افشین آخوندزاده درباره واکسیناسیون دانشجویان خارجی گفت: واکسیناسیون دانشجویان غیرایرانی که در کشور ما حضور دارند همگی انجام شده است. قاعدتاً دانشجویان خارجی زمانی که می‌خواهند برای شرکت در کلاس‌های حضوری سال تحصیلی جاری به ایران بیایند باید کارت واکسن داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان درباره ارائه اینترنت رایگان به دانشجویان خارجی گفت: مسئله اینترنت آن‌ها نیز در حال بررسی و پیگیری است زیرا سال گذشته هم اینترنت رایگان به دانشجویانی که ایران بودند تعلق گرفته بود.

وی ادامه داد: امسال نیز تلاش می‌شود تا به زودی طی نامه‌ای که از طرف ریاست سازمان امور دانشجویان به وزارت ارتباطات نوشته شده، اینترنت رایگان برای دانشجویان غیرایرانی نیز در نظر گرفته شود. در این میان یک تعدادی از دانشجویان ما، دانشجویان اتباع افغانستانی هستند که آنها نیز می‌توانند از اینترنت رایگان استفاده کنند.

آخوندزاده در پاسخ به این سوال که اسکان دانشجویان غیر ایرانی به چه صورتی است؟ گفت: هیچ تفاوتی بین دانشجوی غیرایرانی و ایرانی وجود ندارد، اگر خوابگاه برای دانشجویان ایرانی وجود دارد طبق آن برای دانشجویان خارجی نیز وجود خواهد داشت، همچنین در این زمینه طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی از دانشجویان اتباع افغانستان با توجه به مسائل و مشکلاتی که کشور افغانستان به آن دچار شده است، گفت: مسئله کمک به دانشجویان اتباع افغان از پیش هم مطرح بوده و مسئله روز ما نیست. پیش از این نیز یک بسته حمایتی جداگانه برای دانشجویان افغانستان در نظر گرفته شده بود.

کد خبر 5324652 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان اینترنت دانشگاه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری سال تحصیلی جدید دانشگاه خوارزمی دانشجویان دانشگاه های ایران آموزش مجازی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه پیام نور آموزش پزشکی دانشگاه فنی و حرفه ای دانشجویان ایرانی خارج از کشور دانشجویان غیرایرانی دانشجویان خارجی امور دانشجویان اینترنت رایگان برای دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی توضیحاتی در خصوص اختلال اینترنت مناطق مرکزی تهران از سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد:

سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به برخی اخبار نادرست در خصوص وجود اختلال و افت شدید سرعت اینترنت طی روز جاری در مناطق مرکزی تهران عنوان کرد که اختلال و کاهش سرعتی در این مناطق نداریم.

وی افزود: بر اساس رصد لحظه‌ای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کیفیت شبکه ارتباطی کشور تاکنون هیچ گونه افت سرعتی در شبکه ارتباطی مناطق مرکزی تهران مشاهده نشده است.

کد خبر 6091427 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی