Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدمهدی طلائی مقدم روز دوشنبه در دیدار فرمانده و  جمعی از پرسنل نیروی انتظامی، با گرامیداشت هفته ناجا افزود: امروزه یکی از نیازهای زندگی بشری امنیت است و هرجا که امنیت بیشتری باشد آرامش خیال مردم بیشتر است و سرمایه گذاری در سایه احساس امنیت موفق تر خواهد بود.

وی با توجه به اهمیت و جایگاه سرمایه گذاری در سطح شهرستان و نیاز به تامین امنیت سرمایه‌گذاران اظهار کرد: درصدد هستیم جلب سرمایه گذاری را در سایه تعامل با نیروی انتظامی و دستگاه قضا، تامین و افزایش دهیم زیرا به تبع آن اشتغال بیشتر و بیکاری کمتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای تامین شهرستان بافق با بیان اینکه  در منطقه، امنیت در جایگاه خوبی قرار دارد خاطرنشان کرد: در این چارچوب نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی مکتبی و اسلامی با تبعیت از اصل ولایت فقیه در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و استقرار نظم و امنیت در جامعه تلاش می‌کند.

وی به تجارب ارزنده نیروی انتظامی در بحث ایجاد و حفظ امنیت جامعه به ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و تقویت تولید اشاره کرد و افزود: نیروهای ارزشی ناجا نقطه عطف مهمی در تداوم این مسیر محسوب می شوند و می توانند امیدواری فراوانی را در بستر جامعه فراهم کنند و بر این اساس شاهد رشد و توسعه متوازن مبتنی بر امنیت و عدالت باشیم.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه امنیت بعنوان مهمترین رکن توسعه در جامعه  است که با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی محقق می شود تصریح کرد: در سایه این ایثارگری ها و تامین امنیت و نظم اجتماعی است که دانشمندان در حوزه‌های مختلف علمی، نظامی، فناوری، فرهنگی و اقتصادی کشور به پیشرفت شگرفی دست یافتند.

به گفته وی نیروی انتظامی در برهه‌های زمانی و فراز و نشیب داخلی و بین المللی، جایگاه کلیدی خود را در صیانت از ارزش‌های نظام و دستاوردهای انقلاب به اثبات رسانده و با فداکاری و ایثار موجبات تعالی این ارزش‌ها را فراهم ساخته است.

فرماندار بافق تصریح کرد: سبزپوشان ناجا با اقتدار در حال انجام وظیفه هستند و جا دارد از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی فرمانده،مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان و همچنین خانواده  آنها قدردانی شود.

۱۷ تا ۲۴ مهر در تقویم کشورمان به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

یک ستاد فرماندهی، ۲ پاسگاه، یک واحد راهنمایی و رانندگی و مرکز پلاک گذاری خودرو و یک کلانتری در شهرستان بافق به مردم منطقه خدمت می کند.

مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها تکریم و تجلیل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی امنیت بافق سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکریم و تجلیل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی تکریم و تجلیل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی امنیت بافق سرمایه گذاری نیروی انتظامی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران