Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سردار هادیانفر گفت:بر اساس مصوبه مجلس، فرصت پرداخت جرائم با تخفیف تا پایان دی ماه امسال است و بعد از این تاریخ دوباره جرائم دوبرابر می‌شوند.

سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص جرائم بیش از ۳ میلیون تومان رانندگان اظهار کرد: ما در یک دوره که مربوط به سال ۱۳۹۸ بود، پرداخت قسطی جرائم را برای همه رانندگانی که بالای یک میلیون تومان جریمه داشتند، ابلاغ کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان اینگونه بود که برای پرداخت روزانه یا ماهانه از طریق درگاه‌های بانکی یا پلیس راهور در بازه یک سال بدون پیش پرداخت، رانندگان خودروی خود را ترخیص یا جریمه را به صورت تعلیق در آوردند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار، در پایان سال ۹۸ فقط ۳۵ درصد کسانی که تعهد داده بودند، جرائم خود را پرداخت و ۶۵ درصد فقط تعهد را امضاء کردند و به قولی که داده بودند، عمل نکردند. ما مجبور شدیم این طرح را متوقف کنیم. اما در حال حاضر، شرایط مساعدی وجود دارد و خودرویی وجود ندارد که جریمه‌ای بالاتر از ۷ یا ۸ میلیون داشته باشد. توصیه ما به رانندگان این است که چون مصوبه مجلس تا پایان دی ماه ۱۴۰۰ است، هموطنان از فرصت پرداخت جرائم با تخفیف استفاده کنند و بعد از این تاریخ دوباره جرائم دو برابر می‌شوند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ضبط سه هزار کیلوگرم هیزم قاچاق و جریمه ۳۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریالی متهمان در یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حمزه لقمانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شعبه همچنین مالک هیزم‌های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

لقمانی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد