Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود ریاحی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: باهماهنگی دادستانی، رای تخریب در اسرع وقت صادر و با همکاری پلیس ساختمان سازه های غیر مجاز تخریب می شود.

وی ادامه داد: به مسئولان ادارات متولی برای تعیین تکلیف (جریمه و یا تخریب) سازه های غیر مجاز پیشین تذکر داده شده و مسئولان ادارات یاد شده مسئول هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده کاری خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی فرماندار پردیس با اشاره به ضرورت اجرای مصوبات در جلسات، تاکید کرد: جلسات اداری تنها پس از اجرای کامل مصوبات پیشین برگزار می شود و در این راستا شورای ترافیک شهرستان تا اجرای کامل مصوبات پیشین به تعویق افتاده است.

ریاحی با اشاره به اینکه اتوبوس های شهری و غیر شهری اجازده تردد در آزاد راه را ندارند، توضیح داد: اتوبوس در هر حادثه ای در آزاد راه مقصر است و جریمه می شود در این راستا ما موظف به حفظ امنیت شهروندان در تردد برون شهری هستیم.

وی افزود: جایگزینی ون و مینی بوس را با تعامل پلیس راهور،حمل و نقل شهرداری پردیس را در دستور کار قرار دادیم.

معاون عمرانی فرماندار پردیس با اشاره به اقدامات انجام شده برای جمع آوری سگهای بلاصاحب، اظهار داشت: ایجاد مرکز نگهداری سگها در فاز ۸ علاوه بر مرکز واصفجان، کوتاه شدن دوره نگهداری سگها در مرکز از ۱۴ به ۵ روز برای تسریع در جایگزینی سگهای جدیدبرخی از اقدامات انجام شده هستند.

ریاحی ادامه داد: رها سازی سگها در فاصله بیشتر از شهر و غذادهی حامیان سگها در محل رها سازی از دیگر اقدامات انجام شده برای جمع آوری سگهای بلاصاحب در سطح شهرستان است.

کاهش جرایم با تامین روشنایی معابر شهری

وی گفت: به دلیل مشکل روشنایی شاهد مواردی از زورگیری، سرقت، حمله به عابران در خیابانهای تاریک در سطح شهرستان بودیم.

معاون عمرانی فرماندار گفت: با همکاری اداره برق شهرستان تاکنون ۹۰درصد از روشنایی معابر تامین شده و ۱۰ درصد باقی مانده مربوط به مواردی است که سارقان کابلها را به سرقت بردند و کارشناسان در حال باز سازی هستند.

ریاحی گفت: در گشت مشترک شناسایی نقاط حادثه خیز با همکاری اداره راه، شرکت عمران، پلیس راهور و شهرداری ۲۴ نقطه حادثه خیز در فازهای۱۱،۸،۹،۵ مسکن مهر شناسایی،کارشناسی و به شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام شد.

وی افزود: رنگ آمیزی و استاندار سازی دست اندازها به ویژه جاده حادثه خیز منتهی به تونل سلام فاز ۱۱ مسکن مهر، نصب تابلو هشدار و چراغهای چشم گربه ای قبل از دست اندازها برخی از مواردی است که برای استاندارد سازی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون عمرانی  فرماندار گفت: بخش عمده حوادث به استاندارد نبودن جاده هاو معابر از می گردد و در این راستا به پلیس راهور در شهر ، آزاد راه و جاده قدیم اعلام کردیم که در رخداد حوادث درصدی از خسارت حادثه برای اداره مقصر در ایجاد حادثه منظور شود.

ریاحی با بیان اینکه بی توجهی ادارات به تذکرات داده شده در رابطه با بروز حوادث، توجیهی ندارد، اظهار داشت: با این رویه ادارات در انجام وظایف محوله خود کوتاهی نخواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات در دست اجرا برای کاهش ترافیک در میادین شهر پردیس ، توضیح داد: حذف رفیوژ میدان امام خمینی (رض)تا بانک ملی ، پارک اجباری خودروها در پارکینگ، جریمه خودروهای پارک شده در میادین با خودروی دوربین دار مکانیزه  با همکاری دستگاههای خدمات رسان در دست اقدام و اجرا است.

معاون عمرانی فرماندار از آمادگی برای مقابله با مشکلات فصل سرد و بارندگی خبرداد و اظهار داشت: شهرداری ها و بخشداری ها مکلف به لایروبی تمام  مسیل ها شدند و لایروبی مسیر آبگیر کمرد در دست اجرا است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس مناسب سازی معابر طرح های عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس مناسب سازی معابر طرح های عمرانی شهرستان پردیس مناسب سازی معابر طرح های عمرانی معاون عمرانی فرماندار غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز

ایسنا/فارس معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پیشنهاد داد مستند تصویری از روایت ساخت پروژه فاخر شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در بافت تاریخی شیراز ساخته شود.

مریم جلالی امروز، ۶ اردیبهشت در بازدید از پروژه فاخر شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در بافت تاریخی شیراز گفت: هر حرمی از اهل‌بیت(ع) موزه، عرض ارادت هنرمندان صنایع‌دستی است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: استاد هنرمند این اثر ارزشمند تمام تجلیات و این عرض ارادتی که طی قرن‌ها می‌توان برای یک حرم مطهر متصور شد را مینیاتوری کرده‌ است.

وی افزود: این اثر ارزشمند اضلاع مختلف و ساحت‌های مختلفی دارد که می‌توان به ساحت هنر، معرفت، ارادت، پشتکار و تلاش و استمرار و آموزش اشاره کرد.

جلالی با بیان اینکه تجمیع همه هنرها نشان از پیوند بین نسلی است و نشان از حفظ و نگهداری هنری ایرانی است، افزود: همیشه در طول تاریخ ایرانیان هنر را با عشق و ارادت نگه‌داشته‌اند و ما باید بتوانیم روایت رنجی که پشت این گنج بوده را نمایش دهیم و این وظیفه و مسئولیت ماست.

معاون وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی پیشنهاد داد: یک مستند تصویری از روایتی که استاد این اثر ارزشمند در حوزه‌های مختلف دارد، ساخته شود و در معرض دید عموم گذاشته شود، چراکه اثر تجلی هنر اسلامی است.

به گزارش ایسنا، پروژه فاخر شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در بافت تاریخی شیراز در مقیاس یک پانزده و یکی از آثار ارزشمند هنرمند استاد حیدریان است که ساخت آن به مدت ۱۱ سال به طول انجامیده است.

وزن این بنا سه تن است هنرهای به‌کاررفته در این اثر شامل ۲۵ حرفه هنری ازجمله مقرنس‌کاری، گچ‌بری، نجاری، جوشکاری، ریخته‌گری، قالب‌سازی، قلم‌زنی، آینه‌کاری، آجر تراشی، میناکاری، نورپردازی، معماری، خطاطی ثلث و کوفی، گره چینی، طراحی و راه‌اندازی سیستم‌های صوتی، حجاری، سنگ‌تراشی، طراحی اسلیمی و... است،ا بعاد این بنا عبارتند از عرض دو هزار میلی‌متر، طول سه هزار و دویست میلی‌متر و ارتفاع دو هزار و هفتصدمیلی متر است که بیش از ۱۲۴ هزار قطعه شامل ۲۴۰ عدد لامپ، سنگ سنندج، سنگ مرمر، کاشی هفت رنگ، نقره خالص، چوب ساج و طلای ۲۴ عیار در آن به کار رفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد