Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:49:06 GMT

واکسیناسیون کارخانه به کارخانه در مهریز

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۰۸۶۱

واکسیناسیون کارخانه به کارخانه در مهریز

ایسنا/یزد طرح واکسیناسیون کارگران و کارکنان واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان مهریز موسوم به واکسیناسیون کارخانه به کارخانه در مهریز آغاز شد.

 دکتر «علیرضا پورمازار» سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز از آغاز طرح واکسیناسیون کارکنان واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان مهریز خبر داد و گفت: در این طرح کارگرانی که در خط مقدم جبهه کار و تولید هستند و چرخ اصلی اقتصاد را می‌چرخانند، واکسینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا تیم اعزامی مرکز بهداشت شامل پزشک، واکسیناتور و کارشناس بهداشت حرفه‌ای به واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان مراجعه و اقدام به واکسیناسیون کارگران می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهریز، پورمازار در پایان تصریح کرد: در صنایع تولیدی شهرستان مهریز بیش از 10 هزار کارگر و صنعتگر مشغول به فعالیت هستند و روند واکسیناسیون تا تکمیل واکسن کارکنان این واحدها ادامه خواهد داشت.

دریافتی روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهریز

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان استانی شهرستانها واکسیناسیون کارگران مهريز تولیدی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی