Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعاتی پس از انتشار خبر انتصاب اسماعیل گرامی مقدم به عنوان قائم مقام این حزب، منابع آگاه از عدم تایید صلاحیت وی توسط کمیسیون ماده 10 احزاب خبر دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو- محمد حسین طارمی؛ ظهر امروز خبری مبنی بر انتصاب اسماعیل گرامی‌مقدم به عنوان قائم مقام و محمدصادق جوادی حصار به عنوان سخنگوی حزب اعتماد ملی در رسانه‌ها منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم الیاس حضرتی به گرامی مقدم آمده است: «برادر بزرگوار، جناب آقای اسماعیل گرامی مقدم، با عنایت به سوابق درخشان سیاسی، همراهی با جریان انقلاب و امام و اعتقاد و پایمردی در راه اصلاحات، درک درست از ضرورت کار جمعی و تشکیلاتی، حضور مستمر در عرصه فعالیت سیاسی و سوابق گرانسنگ در جنگ تحمیلی، شما را به عنوان قائم مقام حزب اعتماد ملی منصوب می‌کنم.

امیدوارم همچون گذشته، با وجود شرایط سخت و حساس کنونی و فشارهای مختلف، با ساماندهی نیروهای علاقمند حزبی، در راستای تقویت حزب، پیگیری دغدغه های ملت شریف ایران، نقد سازنده امور کشور و کمک به جریان اصلاحات گام بردارید.»

همچنین در حکم حضرتی به محمدصادق جوادی حصار آمده است: «برادر گرانقدر، جناب آقای محمدصادق جوادی حصار، نظر به دانش سیاسی، آگاهی دقیق از جریانات و اتفاقات روز کشور، سوابق درخشان رسانه ای و ایستادگی بردباری در راه اصلاح امور، جنابعالی را به عنوان سخنگوی حزب اعتماد ملی منصوب می کنم».

در ادامه این انتصابات، حضرتی در احکام دیگری مهران فرجی را به عنوان رئیس کمیته روابط عمومی و تبلیغات، محمد گلزاری را به عنوان سرپرست دفتر فرهنگی و رضا امیدوار تجریشی را به عنوان سرپرست کمیته مالی و پشتیبانی حزب اعتماد ملی منصوب کرد.

زمان زیادی از انتشار این خبر نگذشته بود که منابع آگاه از عدم تایید صلاحیت اسماعیل گرامی مقدم به عنوان قائم مقام این حزب خبر دادند. الیاس حضرتی دبیر کل حزب اعتماد ملی پیرامون این مسئله به خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو گفت: وزارت کشور مسئول این کار نیست بلکه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مسئولیت این کار را بر عهده دارد و لازم به ذکر است جایگاه قائم مقامی یک حزب به عنوان یک پست رسمی نیست که لازم باشد حتما فرد منتخب، عضو شورای مرکزی باشد یا خارج از شورای مرکزی باشد.

وی افزود: در رابطه با انتخاب آقای گرامی مقدم به عنوان قائم مقام، مشکل خاصی نداریم و این مسئله از طریق کمیسیون حل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الیاس حضرتی حزب اعتماد ملی احزاب سیاسی اسماعیل گرامی مقدم حزب اعتماد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در روز جهانی آزادی مطبوعات

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در جریان جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه را گرامی داشت.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: «در ‎روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران شجاع و پرافتخار فلسطینی که جان خود را در مسیر انعکاس واقعیت‌ها و تاباندن نور به صحنه‌های تاریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار ‎غزه فدا کردند، گرامی می‌داریم.»

وی با بیان این که تنها طی هفت ماه و در سکوت کر کننده کشورهای غربی مدعی آزادی مطبوعات و بی‌تفاوتی سازمانها و نهادهای بین‌المللی، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی راوی حقیقت، قربانی جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی علیه رسانه‌ها و آزادی بیان شدند، تصریح کرد: «مدعیان دروغین آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات، نه‌ تنها در مقابل کشتار این همه خبرنگار طی هفت ماه سکوت کرده‌اند، بلکه حمایت از قاتلان آنان را با تمام توان ادامه می‌دهند!»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • گرامیداشت یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در روز جهانی آزادی مطبوعات
  • تغییرکاربری ۳۰۰۰ مترمربع از «پارک لاله»، قانونی است؟/ واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز در بوستان لاله
  • عیسی قلی پور درگذشت
  • هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت
  • پیشکسوت موسیقی مقامی در خراسان شمالی درگذشت
  • عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد