Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@08:26:23 GMT

کشف بیش از 28 تن انواع مواد مخدر در «نهبندان»

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۱۱۸۴

کشف بیش از 28 تن انواع مواد مخدر در «نهبندان»

سرهنگ رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهبندان با اشاره به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امسال هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» آغاز شده است.

وی ادامه داد: امسال بیش از ۵۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

ثبت ۴۶۷۰ تماس با سامانه ۱۱۰

فرمانده انتظامی نهبندان افزود: رضایتمندی شهروندان از اولویت‌های اساسی نیروی انتظامی بوده و با توجه به اینکه امسال، سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی نامگذاری شده قصد داریم نقش پلیس در امنیت اقتصادی پررنگ گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با اشاره به تشریح عملکرد پلیس در یک سال گذشته، یادآور شد: در حوزه ارتباط با شهروندان با سامانه ۱۱۰ بیش از ۴ هزار و ۶۷۰ مورد تماس انجام شده که ۵۸ درصد این تماس‌ها جزو تماس‌های عملیاتی بوده و منجر به تشکیل پرونده شده و مابقی در زمینه ارشاد و راهنمایی بوده که حاصل و ثمره اعتماد مردم به پلیس است.

کاهش ۱۲ درصدی تصادفات جاده‌ای

وی با بیان اینکه ۶۸۰ مورد تماس در سامانه ۱۹۷ ثبت شده است، اضافه کرد: در این تماس ها میزان تقدیر از پلیس نسبت به گذشته افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی نهبندان از کاهش ۱۲ درصدی مجموع تصادفات جاده‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین تعداد متوفیان ناشی از تصادفات جاده‌ای این شهرستان ۲۲ درصد نسبت به قبل کاهش داشته است.

رحیمی نقش رانندگان بومی این شهرستان در وقوع تصادفات جاده‌ای این منطقه را ۷۳ درصد عنوان کرد و افزود: از مجموع تصادفات جاده‌ای وقوع یافته در این شهرستان در طی یک سال گذشته ۵۹ درصد در محورهای اصلی، ۳۵ درصد در محورهای روستایی و شش درصد در محورهای فرعی اتفاق افتاده است.

کلاهبرداری اینترنتی در صدر جرایم سایبری

وی عامل اصلی تصادفات را عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه دانست و تصریح کرد: پیشگیری از تصادفات نیازمند همراهی مسؤولین، فرهنگ‌سازی و توجه و همکاری مردم است.

فرمانده انتظامی نهبندان با اشاره به اینکه در حوزه پلیس فتای این شهرستان، ۵۰ درصد جرایم مربوط به کلاهبرداری اینترنتی، نشر اکاذیب و سایر جرائم فضای مجازی می باشد.

رحیمی از کشف بیش از ۲۸ تن انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین در این راستا یک هزار و ۹۵۹ قاچاقچی دستگیر شده‌اند.

کاهش ۷ درصدی سرقت در نهبندان

وی با بیان اینکه همراهی شهروندان سبب کاهش ۷ درصدی سرقت شده است، بیان داشت: همچنین ۹۸ درصد سرقت های به وقوع پیوسته در این شهرستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی نهبندان با آرزوی ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا، یادآور شد: ایستگاه‌های کنترل تردد در مبادی ورودی شهرستان جهت اعمال محدودیت‌های تردد در پیک‌های کرونا به مدت ۷۷ روز فعال بوده است.

رحیمی به اجرا و همراهی شش نوبت رزمایش مؤمنانه همگام با سایرین اشاره و خاطرنشان کرد: در سایر حوزه های مأموریتی خدمات‌رسانی مطلوبی انجام شده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر کشف احساس امنیت فرمانده انتظامی نهبندان تصادفات جاده ای نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح امنیت محله محور با محوریت مقابله با جرائم سرقت و دستگیری هشت نفر سارق سابقه دار و کشف ۱۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در راستای مطالبات مردم و به منظور برقراری امنیت و آرامش و مقابله با جرائم سرقت در مناطق جرم خیز و آلوده، طرح امنیت محله محور پلیس با استفاده از توان حداکثری نیروها طی ۴۸ ساعت در سطح شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی پلیس های تخصصی، هشت نفر سارقان سابقه‌دار شناسایی و طی هماهنگی قضایی در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی های فنی و پلیسی، متهمان به ۱۴ فقره انواع سرقت شامل اماکن خصوصی، دولتی، سیم و کابل های برق، منزل و... در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ روهنا با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح در سطح شهرستان، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و قانون گریزی، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان