Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و دستگیری عامل تبلیغ دروغین فروش بلیط دیدار بازی تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی خبر داد. 

سرهنگ پاشایی ، در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت : بر اساس رصد صورت گرفته در فضای مجازی شخصی که در شبکه های اجتماعی با تبلیغات مختلف و دروغین، مدعی فروش بلیط دیدار بازی فوتبال بین تیم ملی ایران و کره جنوبی در استادیوم آزادی بود ، مورد شناسایی قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی متهم را احضار کرده و جهت سیر مراحل قانونی پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی کارشناسان سایبری فرصت ارتکاب جرم از این فرد کلاهبردار گرفته شد و وی چند ساعت پس از اقدام مجرمانه خود مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا افزود: متهم در اعترافات خود اقرار کرد که به قصد کلاهبرداری از هموطنان فروش این بلیط ها را حتی تا مبلغ دو میلیون تومان به طعمه های خود پیشنهاد داده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان اینکه حضور هر گونه تماشاچی در بازی مذکور تابع قوانین و مقررات خاص فدراسیون فوتبال و اطلاع رسانی آنها خواهد بود ؛ از شهروندان خواست : فریب تبلیغات فریبنده مجرمان سایبری را نخورند و در صورت مشاهده هرگونه جرایم در فضای مجازی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن 096380 و یا وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا پلیس فتا بلیط فوتبال بازداشت کلاهبرداری دستگیری متهم تیم فوتبال کره جنوبی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟

جعفرزاده ایمن‌آبادی از قیمت پایین فروش نفت ایران انتقاد کرد و گفت: وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است، ما چگونه می‌توانیم زیر قیمت ۶۰ دلار او نفت بدهیم؟

 

به گزارش اقتصاد ۱۰۰ ، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس، با اشاره به درآمد نفتی کشور گفت: اگر بخواهم واضح به شما بگویم ما الان نفت نمی‌فروشیم، خیلی عذرمی‌خواهم، اما با این قیمت برای فروش نفت مثل این است که مال دزدی را به حراج گذاشته باشیم. این اسمش نفت فروشی نیست.

وی ادامه داد: من ریز فروش نفت در چند سال اخیر را دارم از سال ۱۴۰۰ به بعد ۲۲ میلیارد دلار درآمد نفتی داشته‌ایم که حداقل و کف آن باید بالای ۴۰ میلیارد دلار می‌بود یعنی ما در چند مرحله برای فروش نفت تخفیف می‌دهیم. اسم این نفت فروشی نیست.

جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: بنده آمار دقیق را نیز دارم، اینکه می‌گویند ما ۹ درصد فروش نفت به چین را به آقازاده‌ها می‌دهیم و همینطور کشتی ما توسط تجار عرب بررسی می‌شود، این‌ها اصلا حقیقت ندارد و اینچنین نیست. وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است، ما چگونه می‌توانیم زیر قیمت ۶۰ دلار او نفت بدهیم؟

دیگر خبرها

  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com