Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه «اتاق صفر و یک» با محوریت کسب و کار‌های نوین و با شعار کارزارِ رقابتِ ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها از سه‌شنبه ۲۰ مهر با اجرای حمیدرضا پگاه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو؛ در این مسابقه تلویزیونی که ایده‌ها و استارت‌آپ‌های مبتنی بر های‌تک در آن با یکدیگر به رقابت گذاشته می‌شوند، ۲۵ استارت‌آپ و ۱۵ طرح و ایده از میان ۱۴۷ شرکت‌کننده، در میدان محک و مسابقه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر قسمت از برنامه نیز ۵ استارت‌آپ و ۳ ایده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که با انتخاب مردمی در مرحله حذفی، ۵ نفر در زمینه استارت‌آپ و ۵ ایده به مرحله نهایی راه می‌یابند و در نهایت در این مرحله ۳ نفر منتخبِ نهایی یک میلیارد تومان جایزه می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

سرمایه گذاری برای راه اندازی استارت‌آپ و اجرایی شدن ایده‌ها نیز از دیگر جوایز این مسابقه است. این مسابقه در ۵ هفته اول که مرحله مقدماتی مسابقه روانه آنتن می‌شود هر هفته یک قسمت و از قسمت ششم به بعد هفته‌ای دو قسمت در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو قرار می‌گیرد که یک قسمت مربوط به طرح و ایده و قسمت دیگر مربوط به رقابت استارت‌آپ‌ها است.

داوران این مسابقه محمد شریف‌خانی، نیما نامداری و محمدرضا فرحی هستند که در زمینه اکوسیستم استارت‌آپ‌ها شناخته شده‌اند. از قسمت ششم به بعد نیز در هر قسمت کارشناسان مهمانی به برنامه اضافه می‌شوند که جزو مدیران شرکت‌های موفق استارت‌آپی هستند..

«اتاق صفر و یک» در ۳۰ قسمت به تهیه‌کنندگی امیر فروتن، کارگردانی علیرضا آقایی و اجرای حمیدرضا پگاه با مشارکت شرکت همراه اول در گروه اجتماعی شبکه دو سیما تولید شده و سه‌شنبه‌ها بعد از گفت‌وگوی خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

 انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی استارت آپ ها استارت آپ شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • سوتی مجری زن صدا و سیما روی آنتن زنده + ویدئو