Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز دوشنبه که به منظور معرفی استاندار جدید هرمزگان به بندرعباس سفر کرده با خانواده شهید سروان حسین احمدی طیفکانی دیدار کرد و افزود: شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.
وی ادامه داد: شهدا به خانواده و جامعه توجه دارند و خانواده های شهدا حضورشان را احساس می‌کنند.
شهید حسین احمدی در یکم فروردین سال ۱۳۵۴در روستای آغاسین ، دهستان سیاهو از توابع شهرستان بندرعباس در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود وی از ۹ماهگی همراه خانواده گرامیش به بندرعباس عزیمت نمودند و ساکن شهرستان بندرعباس محله درخت سبز شدنـــــد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجاییکه پدر بزرگوار ایشان استاد قرآن بودند در همان دوره کودکی با کلام روح انگیز قرآن نزد پدر بزرگوارشان آشنا شدند.

وی برای آشنایی به علوم روز به مدرسه رفت و دوره ابتدایی در دبستان شهید شیخی فینی و دوره راهنمایی در مدرسه شهید آیت ا… مدنی گذراند و دوره متوسطه را در دبیرستان ابن سینا در رشته ریاضی فیزیک فارغ التحصیل گردید. در سال ۱۳۷۷تا۱۳۷۹ جهت انجام خدمت مقدس سربازی به مرکز آوزش نیروی زمینی ارتش ۰۵ کرمان اعزام شدند و پس از گذراندن دوره آموزشی،  جهت ادامه خدمت به تهران اعزام شدند.

شهید حسین احمدی در یک فروردین سال۱۳۸۰ازدواج نمود و در خانه پدرش زندگی مشترکشان را آغاز نمودند . در همین سال بود که پدر بزرگوارشان را از دست دادند و سایه محبت پدری از سر خانواده ایشان کم شد اینجا بود که حسین مسئولیتش دو چندان شد.

وی مدتی در پالایشگاه نفت بندرعباس مشغول به کار شدند .اما از آنجاییکه حسین علاقه ای زیادی به نظام و رهبر انقلاب داشت به دنبال راهی بود که به انقلاب خدمت کند که با پیگیریهای خود در تاریخ هشتم آبان ماه ۱۳۸۰ وارد نیروی انتظامی شدند. و پس از گذراندن دوره آموزشی به شهرستان زاهدان اعزام گردیدند . بمدت ۷ سال در آن شهرستان برای امنیت مرزهای شرق کشور عزیزمان انجام وظیفه نمودند.

در همین سال ها بود که فرزند اول و دوم ایشان به دنیا آمدند حسین با توجه به اینکه علاقه ی شدیدی به  آقا امام حسین (ع) داشت نام دو فرزند عزیز خود را یکی محمد حسین و دیگری امیر حسین گذاشت.

از آنجایی که شهید علاقه بسیاری به خدمت و امینت مردم و کشورش داشت نتوانست فرزند دومش که به دنیا آمده بود تا دو ماه ببیند . وی پس از ۷ سال مبارزه خستگی ناپذیر با اشرار و قاچاقچیان مسلح درمنطقه شرق کشور در سی ام خرداد ماه ۱۳۸۶ به بندرعباس انتقال یافت و در کلانتری ۱۱ بندرعباس به انجام خدمت پرداخت . در سال ۳۰/۶/۱۳۸۷ وارد دانشگاه هرمزگان در رشته روانشناسی عمومی به صورت بورسیه ادامه تحصیل داد و در سال ۹۱ فار التحصیل شدند.

بعد از اتمام دوره تحصیلی مدتی در یگان امداد خدمت نمود و در سال ۹۱ بنا به پیشنهاد فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس به ایست و بازرسی شهید میرزایی منتقل شد و به ادامه خدمت مشغول شد.

حسین همیشه به شهدا خصوصا” شهدای نیروی انتظامی غبطه می خورد و در کلام و صحبتهایش همیشه آرزوی شهادت بود.

نامبرده در سال ۹۱  به زیارت کربلای معلی بهمراه همسرش مشرف شدند .و عهد و پیمان مجددی با سرور سالار شهیدان آقا امام حسین (ع) بستند که درسی از مکتب شهادت امام حسین بیاموزند. خلاصه در سال۹۱ در کنکور سراسری ارشد پذیرفته شدند و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی شروع به تحصیل نمودند ودر حال گذراندن ترم سوم این رشته بودند که سرانجام در سحرگاه روز جمعه مورخه:۲۲/۰۱/۱۳۹۳  درحین انجام وظیفه پس از یک مبارزه  شجاعانه و غروز آفرین با اشرار و قاچاقچیان مسلح در حوالی پاسگاه شهید میرزایی به آرزوی دیرینه خود رسیدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، پیکر مطهر ایشان در زادگاهش روستای آغاسین (پاگرو ) آرام گرفت.

وزیر کشور صبح دوشنبه ۱۹ مهرماه وارد فرودگاه بین المللی شهدای ۶۵۵ بندرعباس شد و مورد استقبال معاونان استانداری، مسوولان استان هرمزگان،اعضای شورای تامین استان از جمله مدیرکل دادگستری ،فرمانده ناوگان جنوب و فرمانده انتظامی هرمزگان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا،شرکت در مراسم تودیع و معارفه استانداران هرمزگان،سخنرانی در جمع مدیران اجرایی، زیارت مرقدشهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از مهمترین برنامه های سفر یک روزه احمد وحیدی وزیر کشور به بندرعباس است.

هیات دولت در نشست عصر یکشنبه  ۱۱ مهر ماه جاری مهدی دوستی را به عنوان بیستمین استاندار هرمزگان تعیین و رای اعتماد داد، دوستی متولد سال ۱۳۵۸ در شهر اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.

معاونت فنی و مهندسی و عضو هیات رئیسه هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سه دوره مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انرژی و مجری حدود ۲۰ پروژه محرومیت زدایی در استان های خوزستان و هرمزگان، از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی به شمار می رود.

برچسب‌ها وزیر کشور احمد وحیدی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزیر کشور احمد وحیدی هرمزگان وزیر کشور احمد وحیدی هرمزگان وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس هر لحظه در معرض شهادت است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همکاران من در سراسر کشور هر لحظه ممکن است در معرض حملات مختلف مجرمان قرار گرفته و جان خود را در راه حفاظت از جان و مال مردم از دست داده و به شهادت برسند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار و پیکر این شهید در محوطه مقر مرکزی پلیس پایتخت به خاک سپرده شد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم گفت: شهدا شمع محفل بشریت هستند و رفتند تا چراغ راهی باشند برای همه ما. شهدا جان خود را تقدیم کردند تا سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد. شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در امنیت کامل باشیم و استقلال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان نیز جرات تعرض به کشور ما را نداشته باشند.

محمدیان گفت:  انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است ماموران ما در هر لحظه در انجام ماموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند.

وی با اشاره به خاکسپاری پیکر این شهید در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور این شهید به روحیه ایثار همکاران ما کمک می‌کند و اعتقاد دارم برکت مجموعه ما خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم