Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمود ترابی روز دوشنبه در دیدار فرماندهان حوزه‌های مختلف انتظامی و مرزبانی گنبدکاووس به‌مناسبت هفته ناجا (۱۷ تا ۲۳ مهر)، گفت: پلیس به‌عنوان ضابط قضایی ضمن حفظ صلابت و اقتدار خود باید حرمت و حریم متهمان را نیز رعایت کند.

وی افزایش صبر و تحمل در مواجهه با مسائل و مشکلات و نیز عقلانیت در انجام ماموریت‌ها و وظایف محوله را از دیگر مطالبات مردم از پلیس دانست و افزود: بیان این مطالبات به معنی رعایت نکردن این موارد از سوی ماموران انتظامی نیست بلکه صرفا به منظور یادآوری و توجه و رعایت بیشتر این اصول و تقویت اعتماد عمومی به پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تعدد ماموریت‌های نیروی انتظامی و انجام کامل آن توسط ماموران این نیرو، نوعی ایثار و فدارکاری است که اقشار مختلف جامعه باید قدردان این تلاش‌ها باشند.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به گستردگی وظایف و ماموریت‌های انتظامی، ادامه داد: پلیس باید به شیوه‌های گوناگون از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی اقشار مختلف مردم را با وظایف خود آشنا نماید.

حجت الاسلام ترابی افزود: آشنایی بیشتر مردم با شرح وظایف و ماموریت‌های انتظامی می‌تواند بهره‌مندی آنان از خدمات پلیس را تسهیل‌ نمایند.

وی همچنین خدمت به مردم را بالاترین ارزش دانست و از ماموران نیروی انتظامی خواست همواره در مسیر خدمت به صاحبان اصلی انقلاب گام بردارند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس نیز در این نشست با تبریک هفته ناجا، گفت: ماموران حوزه‌های مختلف انتظامی و مرزبانی با همه کمبودها و مشکلات اما بدون هیچ چشم داشتی، ماموریت‌های محوله را با روحیه ایثار و فداکاری و با جان و دل به نحو احسن انجام می‌دهند.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود: حفظ نظم و امنیت عمومی و صیانت از مرزها و نیز خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنها از وظایف اصلی نیروی انتظامی است که ماموران آن علی رغم دوری از خانواده با صبر و حوصله و دقت آنرا انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی مستقر در گنبدکاووس و خانواده‌های آنان در سایه تعالیم قرآن و گذراندن دوره‌های آموزش عقیدتی سیاسی مشغول انجام وظیفه هستند.

برچسب‌ها گنبدکاووس هفته ناجا گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس هفته ناجا گلستان گنبدکاووس هفته ناجا گلستان ماموریت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس