Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از گزارش روز دوشنبه شهرداری تهران،  ابوالفضل فلاح اعلام کرد: به استناد اصلاحیه مصوبه دریافت مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران، به منظور تشویق و تسهیل وصول مطالبات شهرداری و به استناد ماده ۵۹ قانون «رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور»، آن دسته از مودیانی که تمایل داشته باشند عوارض ساختمانی خود را تا تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ به صورت نقدی و یکجا پرداخت کنند، مشمول پاداش و جایزه خوش حسابی به میزان ۲۵ درصد خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه به ادارات شهرسازی و درآمد مناطق ۲۲گانه و یا دفاتر خدمات الکترونیکی شهر، عوارض ملک خود را پرداخت کنند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: فرآیند مراجعه و انجام امور مربوط به پروانه ساختمانی و سایر امور حوزه شهرسازی به صورت هوشمند پیگیری می شود و در مقایسه با قبل از سرعت و دقت زیادی برخوردار شده است.

وی با اشاره به قانون جهش تولید مسکن و الزام دولت سیزدهم به ساخت مسکن برای اقشار مختلف مردم افزود: رونق ساخت و ساز علاوه بر آنکه از افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن و اجاره بها ممانعت به عمل می آورد، موجب رونق اقتصادی نیز خواهد شد.

فالح اضافه کرد:  رونق در حوزه مسکن می‌تواند رونق صنایع و کارگاه های وابسته به حوزه ساخت و ساز را به دنبال داشته باشد.

برچسب‌ها شهرداری تهران معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تهران عوارض شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تهران شهرداری تهران معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تهران عوارض شهری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان


اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان  از آخرین وضعیت عملیات آماده‌ساز، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت بازدید کرد.

همچنین جلسه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت تفتان در محل پروژه برگزار شد.

 در این بازدید و جلسه بر لزوم تأمین به‌موقع زیر ساخت‌ها  و تسریع در اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در تفتان در دو فاز تأکید شد.  

شهنوازان فرماندار تفتان گفت: سهم این شهرستان از طرح نهضت ملی مسکن در دو فاز در حال اجراست. بهرام هاشم زهی مدیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد که از فاز اول طرح چهار هکتاری و فاز دوم ۲۰ هکتاری جهش مسکن شهرستان تفتان با توجه به آماده سازی توسط شهرداری و بازدید از جدول گذاری و خاکریزی و متولی ساخت آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌باشد با توجه به ضرورت ساخت و ساز و تحویل به موقع ساخت باید ۶۰ درصد احداث توسط بنیاد مسکن صورت گیرد

فاز اول ۴ هکتار که ۱۱۵ قطعه که ۹۲ درصد پروانه کار و وام ۳۵ میلیونی درخواست و ثبت شده است که عملیات ساخت شروع شده و فاز دوم ۲۰ هکتار و آماده سازی شروع شده و در ۲۹۴ قطعه بندی شده است

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان ضمن تاکید به تسریع در روند اجرای طرح ملی مسکن از متولیان خواست به تعهدات خود نسبت به مردم و دولت عمل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار