Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسخه میکروی ۶ شاهکار هنری معروف که ابعادی برابر با سر یک سوزن دارند، در مجموع به قیمت بیش از ۹۰ هزار پوند به فروش رفتند.

به گزارش قدس آنلاین، دیوید اِی لیندن (David A Lindon)، مجسمه ساز خلاق انگلیسی، تابلوی جیغ از ادوارد مونک، دختری با گوشواره مروارید از یوهانس ورمیر، نیلوفرهای آبیِ کلود مونه، دختری با بادکنک از بنکسی و آسمان پرستاره و گل های آفتابگردان ونسان ونگوگ را در ابعاد یک سر سوزن بازآفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرکدام از این ۶ اثر میکرو پیش از برگزاری اولین نمایشگاه لیندن، به قیمت استثنایی ۱۵ هزار پوند به فروش رسیدند.

لیندن تا همین اواخر در حوزه مهندسی فعالیت می‌کرد و در سال ۲۰۱۸ مجسمه‌سازی در ابعاد میکرو را به عنوان یک سرگرمی شروع کرد، سرگرمی‌ای که حالا در آن حرفه‌ای شده است. وی سخت برای پیشرفت در مهارت جدیدش تلاش کرد و مجسمه‌های کوچکی که از خواننده‌های مطرحی چون فردی مرکوری و ایمی واینهاوس ساخته بود، در مدتی کوتاه مورد توجه قرار گرفتند.

این هنرمند انگلیسی در گفت‌وگو با شبکه بی بی سی هدفش از بازسازی شاهکارهای معروف هنری را به چالش کشیدن خود عنوان کرد: این که در دنیای نقاشی‌ها کاوش کنم و ببینم تا کجا می‌توانم کوچکشان کنم، پیشرفت طبیعی کارم بود.

وی می‌گوید: خلق یک نقاشی میکرو دقیقا به همان فرآیندی نیاز دارد که یک اثر هنری در ابعاد کامل، با این تفاوت که در این کار تمرکز بیشتر روی انتقال خصوصیات هنری اثر اصلی و نمایش آنها در مقیاسی کوچک‌تر است.

لیندن برای گریز از حواس پرتی و سروصدا شبها مشغول به کار می‌شود و روی هر اثر ۰.۵ میلی متری پلاستیکی بیش از یک ماه وقت می‌گذارد.  

این ۶ نسخه میکرو از شاهکارهای معروف هنری همراه دیگر آثاری که به دست لیندن خلق شده تا ۲۹ اکتبر (۷ آبان ۱۴۰۰) در نمایشگاه یک شروع تازه (A New Beginning) در انگلیس به نمایش گذاشته شده‌اند.

منبع: ایرنا

انتها ی خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شاهکارهای هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمی خاص برای دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل وقتی سخن از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه به میان می‌آید بی شک به معلمانی می‌رسیم که عاشقانه به آموزش افرادی می‌پردازند که به دلیل نقص‌های خاص جسمی و ذهنی باید در مدارس خاص تحصیل کنند.
دانش‌آموزان استثنایی با تمام محدودیت‌ها، دانش‌آموزانی با استعداد و مشتاق یادگیری هستند و قطعا می‌توانند مانند دیگر دانش‌آموزان، آینده روشنی داشته و نقش موثری در جامعه داشته باشند.
در این میان معلمان مدارس استثنایی نیز نقش خطیری بر عهده دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی معلمی خاص برای دانش آموزان خاص

دیگر خبرها

  • مشق ایثار در مدرسه استثنایی تربیت لرستان
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد