Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون وزیر نفت در امور گاز اظهار کرد: شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران نقش کلیدی در توسعه گازرسانی در سطح کشور دارد و در خدمت‌رسانی به کشور به‌ویژه مناطق محروم، پیشگام است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول و ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) گفت: نقش مهم و حساس شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در توسعه زیرساخت‌های این صنعت که سبب هزینه‌کرد بیشتر سرمایه شرکت ملی گاز ایران در پروژه‌های این شرکت می‌شود، نگاه ویژه وزیر نفت و دیگر سازمان‌ها را به این سو جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه، به عملکرد بهرام صلواتی، مدیرعامل پیشین شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اشاره کرد و افزود: آقای صلواتی در دوران تصدی خود توانست، مسئولیتی را که برعهده داشت به نحو احسن انجام دهد که نشان از امانتداری و وفاداری وی به سازمان بوده است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: وی در این شرکت مهم و تأثیرگذار در صنعت گاز، توانست مأموریت‌های محوله را به‌درستی انجام دهد و امیدوارم آقای نوشادی، مدیرعامل جدید شرکت مهندسی و توسعه گاز که از مدیران خوشنام و توانمند در صنعت نفت است در این سمت جدید، با سربلندی و موفقیت این وظیفه خطیر را به انجام رساند.
چگنی در پایان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات بهرام صلواتی و آرزوی توفیق روزافزون برای رضا نوشادی، اظهار کرد: تودیع و معارفه به این معنا نیست که کسی کنار گذاشته شود، بلکه امانتی است که از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود تا با همدلی، هم‌فکری و هم‌افزایی مجموعه، به اهداف عالیه سازمان در امر خدمت‌رسانی به مردم دست یابند و بتوانند از رقبا پیشی بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی