Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@19:04:19 GMT

۱۰ عکس برتر رویداد عکاسی ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۳۲۶۷

۱۰ عکس برتر رویداد عکاسی ۲۰۲۱

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از youm7، تصاویر زیبایی از مناظر و حیات وحش در یک مسابقه بزرگ جهانی عکاسی به ثبت رسیده و مورد استقبال کاربران قرار گرفت که داوران مسابقه را به وجد آورده است. عکس جذابی از یک فلامینگو که تخم خود را در آغوش گرفته است، توانست رتبه اول را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از عکس‌های گرفته شده توسط "Krebs"، از فیل بازیگوش آسیایی که بر پشت مادرش نشسته است، در بخش تشخیص طبیعت مقام اول را از آن خود کرده است.

پدرو گارس کربس با عکسی از یک میمون با عنوان " آواز در باران " در بخش تشخیص طبیعت داوران را شگفت زده کرده است.

عکاسی به نام چن لئونگ تیو با تصاویر متعددی وارد مسابقه شد، ولی از نظر داوران بهترین عکس او سه قورباغه بود که در زیر باران پناه گرفته بودند.

او همچنین برای گرفتن عکسی از یک قورباغه که در هوا پریده است جایزه طلایی را دریافت کرد.

تصویر یک افعی آبی و بسیار سمی و بومی جنوب شرق آسیا که یک قورباغه را می‌بلعد، توسط چن لئونگ تئو گرفته شده است نیز جایزه طلایی در بخش تشخیص طبیعت را به دست آورد.

چن لئونگ تیو، همچنین یک جایزه طلا در بخش استثنائات به دلیل عکس گرفتن از شلیک یک زن ویتنامی به تور‌های ماهیگیری در حال تعمیر دریافت کرد. این عکاس مشهور سنگاپوری، فعالیت‌های عکاسی خود را در سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و به سرعت در جهان عکاسی به شهرت رسید.

عکاس دیگری به نام عظیم خان رونى نیز داوران را حیرت زده کرد چرا که با گرفتن عکسی از زندگی کارگران ویتنامی در خانه‌های جالب جایزه نقره‌ای را در دسته سفر‌های عجیب و غریب دریافت کرد.

یکی از عکس‌های زیبا در این دوره از مسابقات را رایان مونتگومری به ثبت رساند. جایی که او مناطق سرد با دمای زیر صفر ایسلند و شفق قطبی بر فراز کوه‌های متروک وستراخورن را شکار کرده است.

شاهکار دیگر پدرو گارس تصویری از دو اورانگوتان است که با عشق یکدیگر را در آغوش گرفته اند و مدال طلا را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید

خنده دار ترین تصاویر از حیوانات در سراسر جهان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حیات وحش عکاسی طبیعت عکاسی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سعیده همتی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی و استانی برگزار می‌شود و پیش از این، مهلت ارسال آثار تا دهم اردیبهشت تعیین شده بود که اکنون این زمان تمدید شد، بیان کرد: متقاضیان عرصه‌های مختلف از جمله خانواده‌ها، رسانه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی، مدیران و نخبگان برای شرکت در رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش استانی می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا یا مراجعه حضوری و تماس با دبیرخانه استانی با شماره‌های ۲۱۲۹۱۴۲ و ۳۳۴۴۳۴۵۱ اثر خود را ارسال کنند.

وی بیان کرد: مهلت ثبت‌نام در دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی تا پانزدهم اردیبهشت ماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق اینترنت در این رویداد شرکت کنند.

دبیر ستاد جوانی جمعیت استان سمنان با اشاره به اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: جایزه ویژه مربوط به رویداد جوانی جمعیت در محورهای تأثیرگذار در دو بخش تقاضامحور و کشف‌محور در راستای تحقق اهداف این قانون و اثربخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه اعطا می‌شود.

همتی اظهار کرد: رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش ملی توسط ستاد ملی جمعیت و در بخش استانی توسط ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان برگزار می‌شود.

وی اهدای جایزه جوانی جمعیت، معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی، بسترسازی مناسب برای هم‌افزایی و تبادل اندیشه در میان جامعه نخبگانی برای رسیدن به نرخ رشد مطلوب در فرزندآوری و ازدواج را از جمله اهداف برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت عنوان کرد.

کد خبر 6095209

دیگر خبرها

  • رونمایی از تندیس رویداد جایزه استاد مویدی
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود