Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأتی از اعضای گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان روز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شدند.

به گزارش برنا، گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان به دعوت نوید قمر رییس گروه دوستی پارلمانی پاکستان و ایران جهت تبادل نظر درباره تحکیم روابط پارلمانی و تقویت همکاری‌های فیمابین به اسلام‌آباد سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بدو ورود هیات گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان به فرودگاه اسلام‌آباد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و «سردار نصرالله‌خان درشک» نماینده مجلس ملی پاکستان در فرودگاه بین‌المللی اسلام‌آباد از رییس و اعضای گروه دوستی پارلمانی کشورمان استقبال کردند.

رییس و اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان در این سفر قرار است با روسای مجالس ملی و سنای پاکستان، اعضای گروه‌های دوستی در مجالس این کشور و همچنین برخی از مقامات دولتی دیدار داشته باشند و درخصوص گسترش تعاملات پارلمانی میان دو کشور، تحکیم همکاری‌های دوستانه در حوزه‌های مختلف گفت وگو و تبادل نظر کنند.

در ادامه این سفر، هیات گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان قرار است با سفر به شهر کراچی در جنوب پاکستان با مقامات دولت ایالتی و پارلمانی دیدار و گفت وگو داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران و پاکستان پاکستان ایران جمهوری اسلامی ایران مجلس فرودگاه اسلامی ایران جمهوری اسلامی دولت ایران پاکستان دوستی پارلمانی ایران گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان جمهوری اسلامی اعضای گروه اسلام آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی

امیرعبداللهیان در اجلاس سازمان همکاری اسلامی: افکار عمومی جهان و بویژه جهان اسلام قویاً از ما انتظار دارند تا در نتیجه این اجلاس سران، توصیه و اقدامات مهمی داشته باشیم شامل:

۱- تاکید بر برقراری آتش‌بس فوری، کامل، بی‌قید و شرط و دائم در تمام مناطق غزه از جمله  در رفح و حتی کرانه باختری؛

۲- رفع کامل محاصره انسانی غزه؛

۳- تبادل اسرا؛

۴- موظف ساختن رژیم اسراییل به خروج فوری، کامل و غیرمشروط تمامی نیرو‌های نظامی و تجهیزات آن‌ها از غزه و تضمین بین المللی بازگشت امن مردم به مناطق و اماکن خود؛

۵- اعمال تحریم فوری تسلیحاتی و تجاری علیه رژیم اسراییل؛

۶- حمایت از قرار موقت الزام آور دیوان بین الملل دادگستری و فراهم ساختن زمینه محاکمه و مجازات تمامی آمران، عاملان جنایات اسرائیل. برای تضمین صلح و امنیت در منطقه و جهان اسلام، باید رژیم سرکش و اشغالگر فلسطین را متوقف، محاکمه و مجازات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی