Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که شهاب عزیزی خادم از چند هفته پیش اعلام کرد که دیدار ایران و کره جنوبی با حضور تعدادی از تماشاگران برگزار می شود و حتی صندلی های ورزشگاه ازادی نیز برای این اتفاق مهیا شده بود اما روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال خبر داد که این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق انتقادات فراوانی به تصمیم فدراسیون فوتبال وارد و حتی شایعاتی در مورد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه مطرح شد اما امروز اظهاراتی از سوی مسئولان وزارت ورزش و همچنین سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال انجام شد که جای نقد و بررسی بیشتر دارد و باید سوال کرد چه کسی در این ماجرا مقصر است.

در مراسم رونمایی از سردیس ورزشکاران قهرمان که صبح امروز برگزار شد حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان خطاب به خبرنگاران گفت: «این دستورالعملی است که AFC داده است. تا دیروز با استاندار شخصا هماهنگ کردم، مجوز هم صادر شده بود. ما ۱۰ هزار نفر مجوز داشتیم، دوست داشتیم به دنیا بگوییم واکسیناسیون موفقیت آمیز بوده است. دیشب گفتند از طرف Afc بلیت فروشی نبوده است.» اینجا بخوانید.

بعد از این اظهارت حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال که چند روز پیش هم اعلام کرده بود زودتر از موعد مقرر به فیفا برای حضور تماشاگران نامه زده اظهاراتی بر خلاف وزیر ورزش و جوانان انجام داد.

کامرانی فر خطاب به خبرنگاران گفت:«همه فرم‌های ارسالی برایی حضور تماشاگران در ورزشگاه را پر کرده و برای فیفا ارسال کردیم. اتفاقی که درباره عدم حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی رخ داد، هیچ ربطی به بحث‌های بیرونی ندارد و ما در داخل به این نتیجه رسیدیم که این مسابقه به دلیل شرایط پروتکل‌ها، واکسیناسیون، تست‌های PCR و اینکه هر فردی باید کارت واکسیناسیون را در اختیار داشته باشد و  آن را در سیستم آپلود کند، بدون حضور تماشاگران برگزار شود!»

اظهارات حسن کامرانی فر نقش اظهارات وزیر ورزش و جوانان است و او مدعی است که خودمان تصمیم گرفتیم تماشاگران در ورزشگاه حضور نداشته باشند. حال باید سوال کرد چه کسی مقصر عدم حضور هواداران فوتبال در دیدار ایران و کره جنوبی است که حتی مسئولان ورزش و فوتبال کشورمان را دچار تناقضی اینچنینی کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کره جنوبی وزارت ورزش فدراسیون فوتبال وزیر ورزش بازی ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر تیم های فوتبال ایران و کره جنوبی تماشاگران در ورزشگاه حضور تماشاگران فدراسیون فوتبال عدم حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: قاعدتاً فکر می‌کنم بیش از ۲۰ سال بود که این قصه تکرار می‌شود. اگر خاطرتان باشد در دهه ۷۰، وزارت معادن و فلزات به نوعی این نقش را بازی کرد و در سال ۸۰ بود که آمدن اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند، این بحث خصوصی سازی متوقف شد. پرسپولیس در دهه ۷۰ این استارت را زد و حالا استمرار آقای هاشمی و آقای خاندوزی و اراده خوبی که در دولت بود، باعث شد این اتفاق بیفتد. ورزش فوتبال ورزشی است که باید به سمت درآمدهای پایدار برود و انشالله اگر این مسیر را طی کند، فکر می‌کنم مسیر خوبی است. البته شناختی که از حوزه ورزش کشور داریم و ساختار باشگاه‌ها به لحاظ منابع انسانی و سخت افزاری و در کنار همه این‌ها پروژه‌هایی که می‌تواند به درآمد پایدار منجر شود، را کنار هم قرار داد و این را فازی برای شروع بخش خصوصی دانست.

نبی تاکید کرد: بخش خصوصی به نرخ بازگشت از سرمایه توجه می‌کنند و این نرخ وابسته به این است که پلن خوبی داشته باشد و انشالله بتوانند این کار را انجام دهند. فدراسیون فوتبال هم به سهم خودش با توجه به الزامات AFC، کم کم به جلو قدم برداشت و خدا را شکر این تلاش به ثمره نشست. امیدوار هستیم چیزی که به حق است رخ دهد و تیم های قوی فوتبال ایران، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که سرمایه های ملی فوتبال هستند که امیدوارم رو به جلو حرکت کنند.

او با اشاره به موضوع حق پخش و درآمدزایی تیم های فوتبال گفت: آن چیزی که به دولت از طریق مجلس تاکید شده، بخشی است مربوط به آیین نامه اجرایی است که باید لحاظ شود. سازمان لیگ کشور و فدراسیون فوتبال در صدد نوشتن آیین نامه‌ای هستند که به ظرف مدت زمان تعیین شده به وزارت ورزش ارسال خواهد شد که در این لایحه و این بخش دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم