Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش روزنامه کره هرالد، قانون گذاران وابسته به حزب قدرت مردم کره جنوبی چالشی جدید را برای قانون برنامه ریزی شده برای مالیات بر ارزهای رمزنگاری آماده کرده اند.  آن‌ها به دنبال تأخیر یک ساله در تصویب قانون مالیات و همچنین کاهش بار مالیاتی بر معامله گران رمزنگاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که قبلا توسط Cointelegraph گزارش شده بود، کره جنوبی از ۲۰ درصد  سود ارز‌های رمزپایه بالای ۲.۵ میلیون وون کره (۲۱۰۰ دلار)  مالیات دریافت می کند که در سال ۲۰۲۲ اجرا خواهد شد.

بر اساس پیشنهاد قانون گذاری، به جای نرخ ۲۰ درصدی دولت برای سود بالای ۲۱۰۰ دلار، قانون گذاران ۲۰ درصد را برای سود‌های بین ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون وون (۴۲۰۰۰ تا ۲۵۱۰۰۰ دلار) و ۲۵ درصد از سود‌های بالای ۳۰۰ میلیون وون پیشنهاد کرده اند.

چو میونگ هی، نماینده در مورد ضرورت کاهش بار سرمایه گذاران ارز‌های دیجیتال، استدلال کرد که یک رژیم مالیاتی برای ارز‌های رمزنگاری شده باید مطابق با مالیات بر درآمد سرمایه گذاری مالی کشور باشد.

رژیم مالیاتی رمزنگاری شده کره جنوبی یکی از  مقررات سخت گیرانه ای است که توسط دولت در چند وقت اخیر وضع شده است و می تواند بازار ارزهای رمزنگاری شده کشور را به جلو تغییر دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارز دیجیتال بیت کوین کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • قانون جدید مالیات؛ زمینه ساز کتمان معاملات
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟