Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با تشکیل کمیسیون ویژه ورزش و جوانان در این شورا موافقت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، در نهمین جلسه علنی  شورای شهر مشهدمقدس و به درخواست شهردار مشهد و با تصویب شورا، قائم مقامی شهردار در امور ذی‌حسابی به معاون مالی و پشتیبانی تنفیذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد در دفاع از لایحه دو فوریتی تنفیذ قائم مقامی شهردار در امور ذی‌حسابی به معاون مالی و پشتیبانی، گفت: گردش مالی شهرداری حجم بالایی دارد که امور ذی‌حسابی آن امر زمان‌بری است و با وجه به این موضوع شهردار به تنهایی زمان این کار را ندارد.

وی افزود: برهمین اساس درخواست تنفیذ قائم مقامی این امر را طبق سنوات گذشته به معاون مالی داریم که براساس قانون باید با رای شورا محقق شود.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه امیدوارم آقای مومنی، معاون مالی و پشتیبانی با این حق بتوانند وظایف خودشان را راحت‌تر انجام دهند، ادامه داد: البته این مسئله از شهردار در امور ذی‌حسابی سلب مسئولیت نخواهد کرد و وظیفه نظارتی انجام خواهد شد.

شور رضویون در روزهای پایانی ماه صفر/ از افزایش 19 درصدی سفرهای جاده‌ای تا افزایش 35 درصدی تردد در ورودی‌های مشهد10 کلانتری در حاشیه شهر مشهد ایجاد می‌شود/ سامان‌دهی معتادان متجاهر کار جهادی و انقلابی می‌طلبدهوشمندسازی مانع جدی امضاهای طلایی در شهرداری مشهد است

پس از بحث و بررسی و با رای موافق اعضای شورای شهر این لاحیه دو فوریتی به تصویب رسیده و قائم‌مقامی شهردار در امور ذی‌حسابی به معاون مالی و پشتیبانی تنفیذ شد.

همچنین در ادامه نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، طرح تشکیل کمیسیون ویژه ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفته و به تصویب رسید.

طبق این طرح، کمیسیون ویژه ورزش و جوانان در دوره ششم شورای شهر مشهد برای سازماندهی و مدیریت امور مرتبط با ورزش و جوانان در حوزه مدیریت شهری و نظام‌مند کردن تمام فعالیت‌ها و حمایت‌ها در این حوزه تشکیل شده است.

حسن موحدیان، رئیس شورای  شهر مشهد نیز اظهارداشت: در روزهای گذشته شاهد اتفاقات خوبی در عرصه بین‌المللی برای ورزش کشور بودیم و ورزشکاران غیور ما با کسب مدال‌های رنگارنگ، موجب افتخار و مباهات مردم و شاد کردن دل رهبر معظم انقلاب و جوانان انقلابی شدند که این درخشش را تبریک می‌گوییم.

وی با تبریک روز جهانی کودک افزود: در گذشته نسبت به این حوزه کم‌توجهی‌های بسیاری صورت گرفته و این قصور باید جبران شود چراکه حوزه کودک، از حیث تربیت نسل آینده، حوزه بسیار مهم و اثرگذاری است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این سخن از رهبر کبیر انقلاب که فرمودند «سربازان من در گهواره‌ها هستند»، نشان از اهمیت ویژه تربیت کودکان است، تصریح کرد: امیدواریم شورای شهر و شهرداری مشهدمقدس بتواند برای این نسل بتواند خدمات شایانی ارائه دهد.

موحدیان با اشاره به هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: قدردان زحمات ناجیان امنیت و حافظان اقتدار کشور هستیم زیرا آرامش و امنیت امروز جامعه، مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است. نیروی انتظامی ایران ، پلیسی مقتدر، مهربان و نسبت به پلیس سایر کشورهای دنیا سرآمد هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرمشهد همچنین به روز بزرگداشت حافظ شیرازی، اشاره کرد و افزود: حافظ، هویت فرهنگی ماست و یکی از مشخصه‌های هویت ما، مقوله فرهنگ است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/281/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون مالی و پشتیبانی شورای اسلامی شهر ورزش و جوانان معاون مالی قائم مقامی شورای شهر شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی گفت: تأمین منابع مالی آزادراه حرم تا حرم ضروری است هر چه سریع‌ تر انجام شود این جاده که پیرامون آن تلاش‌ های بسیاری در حال انجام است همچنان به مرحله اجرا نرسیده است و باعث شده رسیدن زائر امام رضا(ع) به مشهد با سختی همراه باشد.   آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در دیدار با اعضای قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء در مشهد با تأکید بر اینکه دولت مهم‌ ترین جریانی است که می‌ تواند از پیک‌ های زیارتی مشهد گره‌ گشایی کند، افزود: در ایام نوروز و ایام سوگواری دهه آخر صفر از تمام کشور زائر به مشهد می‌ آید که با توجه به تشرف میلیونی این حجم از زائران نیاز به داشتن نگاه ملی و حمایت دولتی نسبت به زیرساخت‌ های این شهر بیشتر احساس می‌ شود.   وی با بیان اینکه ضروری است تا نواقصی که در مسیر حمل‌ و نقل جاده‌ ای زائران وجود دارد برطرف شود، ادامه داد: مسئله حمل‌ و نقل از جمله عرصه‌ های حیاتی و حساس زندگی مردم است. چه حمل‌ و نقل هوایی و چه ریلی و جاده‌ ای، عمده خانواده‌ ها برنامه‌ ریزی برای چگونگی رسیدن به مقصد خود در یک سفر را از جمله محورهای تصمیم‌ گیری خود در نظر می‌ گیرند و در این میان، تردد جاده‌ ای از اولویت نخست برخوردار است.   نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به‌ضرورت ایمن‌ سازی جاده‌ های استان خراسان رضوی ابراز کرد: یکی از نقاط حادثه‌ خیز استان جاده سبزوار به شاهرود است که بیشترین تصادفات جاده‌ ای نیز در آن رخ می‌ دهد، در این خصوص نیز باید راهکاری از سوی وزارت و راه شهرسازی اتخاذ شود تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.   آیت‌ الله علم‌ الهدی با انتقاد از نا به سامانی وضعیت حمل‌ و نقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام که مسافران زیادی قصد تشرف به مشهدالرضا (ع) را دارند، برخی از شرکت‌ های هواپیمایی نرخ بلیت‌ های مسافربری را افزایش می‌ دهند و یا در حمل‌ و نقل ریلی که وسیله تشرف قشر متوسط جامعه است زائران برای تهیه بلیت با مشکلات بسیاری مواجه می‌ شوند که گاهی درخواست‌ ها برای اضافه کردن یک رام قطار فوق‌ العاده نیز در این خصوص بی‌ نتیجه مانده است.   وی گفت: برای صیانت از هویت مشهد که منتسب به امام مهربانی‌ ها است، شایسته است که تمامی برنامه‌ ها به‌ ویژه برنامه‌ هایی که با حضور زائران و کیفیت سفر آنان ارتباط دارد متناسب با هویت امام هشتم (ع) باشد.

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود