Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر کیانی فرمانده نیروی انتظامی تربت‌حیدریه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در رابطه با موضوع اراذل و اوباش گفت: اکنون ۱۶ نفر از این افراد خاطی در زندان هستند و در مجموع بیش از ۴۰ نفر اراذل و اوباش ظرف یک سال اخیر در سطوح مختلف دستگیر و این بدان معناست که تمام ناهنجار یهای اجتماعی در رصد پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ظرف یک سال اخیر، بیش از ۲ تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است، افزود: افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر و افزایش ۱۲ درصدی دستگیر شدگان در جرایم مختلف، از دیگر افتخارات این یکان انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی تربت‌حیدریه ادامه داد: در حوزه وقوع سرقت، بین سه تا چهار درصد کاهش و در کشف سرقت‌ها ۱۲ درصد افزایش داشته ایم.

کیانی بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما، در این شهرستان هیچ پرونده قتل کشف نشده‌ای نداریم و همه جرایم مهم مسلحانه یا غیرمسلحانه، در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و عاملانش دستگیر شده‌اند.

او تصریح کرد: خوشبختانه امسال در بحث تصادفات رانندگی داخل شاهد کاهش ۵۰ درصدی فوتی در تربت‌حیدریه هستیم

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه در بخش دیگری راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ (نگه‌داری معتادان متجاهر) در این خطه را، یک اقدام بسیار خوب و ارزشمند خواند و تاکید کرد: به منظور حاشیه‌زدایی شهرستان نیز، اقدام به ایجاد کلانتری ۱۳ در منطقه شهید چمران کرده‌ایم که با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کیانی اظهار کرد: به منظور ارتقای توان رزمی و عملیاتی این یگان انتظامی، از هفته نیروی انتظامی پارسال تاکنون، ۴۰ دستگاه خودرو به مجموعه لجستیکی نیروی انتظامی تربت‌حیدریه اضافه شده است.

انتهای پیام/ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تماس تلفنی نیروی انتظامی انتظامی تربت حیدریه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۷۰ راس گوسفند مولد به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه تشکیل و رسیدگی شد.

سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش تخلف، محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی خاور، محموله دام قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد