Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ سیدرضا صادقیان روز دوشنبه در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران شهرستان تفت، بدون اعلام آماری از تلفات حوادث رانندگی افزود: با وجود اینکه در تصادفات درون شهری تفت شاهد کاهش آمار فوتی ها هستیم ولی فوت ناشی از تصادفات برون شهری افزایش یافته است.

وی همچنین با تاکید بر اجرای مصوبه شورای ترافیک شهرستان در خصوص اصلاح نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی شهرستانن تفت و گفت: میدان شهید سلیمانی ورودی شهر تفت یکی از نقاط حادثه خیزی در این شهر است که کلنگ آن به زمین زده شده ولی به دلیل کمبود بودجه اجرا نشده است که اجرای آن باعث کاهش بار ترافیکی، کنترل سرعت و کاهش حادثه در این قسمت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: خیابان اصلی شهر تفت نیز به دلیل عرض کم زمینه ساز تصادفات رو در رو می شود که شورای ترافیک مصوب کرده تا جداکننده بین مسیر رفت و برگشت نصب شود که این پیشنهاد نیز هنوز اجرا نشده است.

وی ادامه داد: در حوزه برون شهری گردنه دهشیر، گردنه سانیج و سخوید، جاده ده بالا و طزرجان نیازمند اصلاح ترافیکی است که باید از سوی اداره حمل و نقل جاده ای رفع این نقط حادثه خیز انجام  شود.

صادقیان با تاکید بر رویکرد پیشگیرانه در مبارزه با جرائم ، اظهار داشت: با آگاهی بخشی و بالا بردن سطح دانش اجتماعی و انتظامی شهروندان می توان جلوی بسیاری از جرائم را گرفت؛ هرچند هر جرمی به ما گزارش شود آن را پیگیری می کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به ییلاقی بودن تفت و حضور جمعیت شناور زیاد ، شرایط خاصی بر شهرستان حاکم است که سبب بروز برخی ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی شده و پلیس به شکل محسوس و نامحسوس حضور دارد و ۵۵۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت را در این زمینه توقیف کرده است.

فرمانده انتظامی تفت اضافه کرد: در یکسال گذشته ۵۵۰ فقره سرقت در شهرستان انجام شد که ۷۰ درصد آنها کشف و ۴۹۸ سارق نیز دستگیر شدند که اکثر سارقان شهرستان افراد غیربومی هستند.

وی کشف ۵۷۰ کیلوگرم انواع موادمخد صنعتی و سنتی، دستگیری ۶۰۰ توزیع کننده مواد مخدر، تشکیل ۸۶ فقره پرونده قاچاق و دستگیری هزار و ۸۰۰ نفر از اتباع غیرمجاز را از دیگر آمار عملکرد نیروی انتظامی در یکسال گذشته در شهرستان تفت اعلام کردو یادآور شد: در یکسال اخیر  در مجموع ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در موضوعات مختلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها یزد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یزد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی تفت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منصور محمدی فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجر به فوت در یک واحد مرغداری در این شهرستان، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد یک نفر حین برق‌کاری و انجام امورات تأسیساتی در مرغداری در حال ساخت بوده که بر اثر برق گرفتگی از چهارپایه سقوط و فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلانغرب در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و انتقال جسد فرد متوفی به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق فوت وی خبر داد.

کد خبر 6093467

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان