Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، سردار حسین معروفی در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان فهرج اظهار کرد: اولویت سپاه ثارالله استان در محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان، تامین آب، مسکن و ایجاد اشتغال است.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در بخش نگین کویر فهرج احداث و تعمیر مسکن محرومان به جدی دنبال می‌شود، عنوان کرد: ۶ واحد مسکونی با اعتبار یک‌میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان برای محرومان احداث شده و ۲۰ واحد مسکن محرومان نیز با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲ باب مسجد با مشارکت مردم و صرف ۵۵۰ میلیون تومان ساخته شده است و ۶ حمام و ۶ سرویس بهداشتی برای محرومان با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیون تومان احداث شده که در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 معروفی همچنین از توزیع کمک‌های مومنانه، کمک‌های معیشتی و لوازم‌التحریر با صرف هزینه ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خبرداد و افزود: نگاه سپاه ثارالله استان برای محرومیت‌زدایی به شهرستان فهرج یک نگاه ویژه است و به‌زودی تنش آبی ۱۲ روستای شهرستان فهرج برطرف خواهد شد.

معروفی اضافه کرد: در سال گذشته  به ۳۶ روستا آبرسانی شد و به ۳۵ روستا از ابتدای سال تاکنون به‌صورت مشارکتی آبرسانی شده و همچنین آبرسانی به ۱۱۰روستا در استان در دستور کار سپاه ثارالله قرار دارد که ۸۰ روستا مربوط به شرق استان است که اکنون کار آبرسانی به ۵۵ روستای شرق استان به اتمام رسیده است و تا پایان سال ۱۴۰۰ مشکل آب روستاهای استان حل خواهد شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۳/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان آبرسانی محرومیت زدایی سپاه ثارالله میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سردار بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان وحجت السلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته معلم با مدیرکل آموزش‌و پرورش استان کرمان دیدار و گفت و گو کردند. 

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: معلمان سربازان گمنامی هستند که در مناطق سخت در حال تعلیم دانش آموزان هستند.

وی افزود: اهمیت معلمی و بحث تربیت آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری این قشر را مهم‌ترین قشر دانستند.

سردار نظری تصریح کرد: این نشان دهنده این است که امروز ما وآینده کشورما دست معلمان است و هر چقدر این معلمین بر روی نسل ما کار کنند باعث بازدارندگی عملیات روانی دشمن و باز شدن گره‌های ذهنی نسل حال حاضر می‌شوند.

وی گفت: ما اعلام آمادگی می‌کنیم در تمام برنامه بخصوص بسیج دانش آموزی، راهیان نور، راهیان پیشرفت که باعث باز شدن گره‌های ذهنی دانش آموزان کمک کنیم تا آینده سازان خوب کشور شوند.

سردار نظری افزود: امیدواریم این هم افزایی بین سپاه و آموزش وپروش ادامه داشته باشد تا گام دوم انقلاب را برای نسل جوان محکم‌تر برداریم.

رضایی مدیر  کل آموزش و پرورش استان کرمان با تشکر از حضور سردار نظری و همراهانشان؛ گفت: بین مجموعه آموزش و پرورش و سپاه در سطح کشور و استان هیچ جدایی نیست و آموزش پروش سنگ بنایی توسعه ایران اسلامی است.

وی افزود: هیچ نهادی به اندازه آموزش و پرورش برای کشور نمی‌تواند مهم باشد. 

رضایی بیان کرد: اگر ما بتوانیم مسئله آموزش و پرورش را به عنوان مسئله اول کشور قراردهیم، کشور دیگر به هیچ مشکلی نمی‌خورد.

وی گفت: در بخش بسیج دانش آموزی و معلمی واقعا کار‌های فرهنگی خیلی خوبی صورت گرفته است و به قول امام جمعه استان کرمان، آموزش پرورش استان در ریل انقلاب حرکت می‌کند که در حادثه تروریستی کرمان، ۲۷ دانش آموز شهید، بیش‌از صد دانش آموز مجروح و دو معلم شهید شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد