Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه‌ی بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در شهرستان فهرج گفت: اولویت سپاه ثارالله استان در محرومیت زدایی مناطق محروم استان، تامین آب است، تامین مسکن و اشتغال اولویت‌های دیگر ما است.

او افزود: در بخش نگین کویر فهرج احداث و تعمیر مسکن محرومین به جدی دنبال می‌شود و ۶ واحد مسکونی با اعتبار یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان برای محرومین احداث شده و ۲۰ واحد مسکن محرومین نیز تکمیل شده با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، ۲ باب مسجد با مشارکت مردم و صرف ۵۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از احداث ۶ حمام و ۶ سرویس بهداشتی برای محرومین با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیون تومان خبر داد که در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

سردار معروفی همچنین از توزیع کمک‌های مومنانه و کمک‌های معیشتی و لوازم تحریر با صرف هزینه ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خبرداد و گفت: نگاه سپاه ثارالله استان برای محرومیت زدایی به شهرستان فهرج یک نگاه ویژه است و به زودی تنش آبی ۱۲ روستای شهرستان فهرج مرتفع خواهد شد.

سردار معروفی افزود: درسال گذشته به ۳۶ روستا آبرسانی شد و به ۳۵ روستا از ابتدای سال تاکنون بصورت مشارکتی آبرسانی شده وهمچنین آبرسانی به ۱۱۰ روستا در استان در دستور کار سپاه ثارالله قرار دارد که ۸۰ روستا مربوط به شرق استان است که اکنون کار آبرسانی به ۵۵ روستای شرق استان به اتمام رسیده است. وی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۰ مشکل آب روستا‌های استان حل خواهد شد.

او افزود: در شهرستان فهرج اولولیت محرومیت زدایی تامین آب است و اولویت سپاه ثارالله در شرق استان آب، مسکن و اشتغال است و ترویج ازدواج آسان نیز در دستور کار ما قرار دارد.

همچنین سردار معروفی در سفر به فهرج در گلزار شهدای این شهرستان حضور پیداکرد و از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد.

انتهای پیام/س

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ثارالله آبرسانی محرومیت زدایی سپاه ثارالله شهرستان فهرج سردار معروفی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی