Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@09:18:01 GMT

واکنش سازمان لیگ به اقدام عجیب شمس آذرقزوین

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۵۶۴۲

واکنش سازمان لیگ به اقدام عجیب شمس آذرقزوین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال شمس آذرقزوین که خواهان خرید امتیاز بادران تهران است، امروز در اقدامی عجیب با مراجعه به مرکز ایفمارک تست‌های پزشکی لازم برای حضور در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال را پشت سر گذاشت. باشگاه شمس آذر در حالی از بازی مقابل مس کرمان در هفته اول لیگ یک خبر داد که هنوز هیچ اتفاقی در خصوص فروش و خروج امتیاز بادران رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول درمورد حضور بازیکنان تیم شمس آذر در تست‌های پزشکی و اینکه این باشگاه قزوینی اعلام کرده روز 24 مهر به مصاف مس کرمان می‌رود، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: تا این لحظه نه نامه خروج از استان هیات فوتبال تهران و نه کمیسیون ماده5 اداره ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر انتقال امتیاز تیم بادران به سازمان لیگ نرسیده است. برای همین برنامه مسابقات در تهران اعلام شد.

وی تصریح کرد: مجوز خروج از استان صادر نشده و این تیم همچنان در تهران است. اگر مجوز خروج از استان نگیرند بازی‌ها باید در تهران برگزار شود. ما قرارداد بازیکنان شمس آذر قزوین را ثبت نمی‌کنیم. باید قرارداد بازیکنان به نام بادران و با مهر تشکیلات تهران باشد. اگر تا 24 ساعت مانده به بازی هم مجوز خروج از استان را بگیرند، بازی اول با توجه به اینکه نتوانستند از قبل به ما اعلام کنند باید در تهران برگزار شود.

محمودزاده در خصوص وضعیت باشگاه استقلال ملاثانی عنوان کرد: مشکل مالکیتی این باشگاه را باید هیات فوتبال به ما اعلام کند که تا این لحظه اعلام نشده است.

به گزارش فارس، اقدام امروز باشگاه شمس آذر قزوین درحالی صورت گرفته که هم هیات فوتبال استان تهران و هم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با فارس صراحتا مخالفت خودشان را برای خروج امتیاز بادران اعلام کردند.(اینجا بخوانید)

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ دسته اول بادران تهران شمس آذر قزوین فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول خروج از استان شمس آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

سازمان تاکسیرانی تهران در واکنش به این اتفاق اعلام کرد: راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی و اظهار پیشیمانی کرده؛ طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا