Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:17:26 GMT

شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۵۷۱۸

شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال اعلام شد

به گزارش ایرنا، براساس اعلام سازمان لیگ در صورتی که تیمی به بازیکنان و مربیان سال‌های گذشته خود بدهکار باشد، تا زمان تسویه این بدهی اجازه حضور در مسابقات را نخواهد داشت. فدراسیون والیبال در سال‌های گذشته هم چنین هشداری به باشگاه‌ها می‌داد اما چندان به آن عمل نمی‌شد.

سازمان لیگ چند شرط برای حضور تیم‌ها در این فصل از مسابقات اعلام کرده است:

۱- باشگاه‌ها مکلفند تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۴) روز سه‌شنبه ۲۰ مهر رنگ لباس اول و دوم تیم و سالن برگزاری مسابقات را به صورت مکتوب به سازمان لیگ اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- تمام بازی‌های لیگ برتر مردان ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

۳- تمام تیم‌ها یک هفته میهمان و یک هفته میزبان خواهند بود. (در طول بازی‌های رفت و برگشت)

۴- بازی رده‌بندی و بازی برای کسب عناوین ۵ تا ۸ بین تیم‌ها برگزار خواهد شد.

۵- فینال به صورت تک‌بازی برگزار خواهد شد.

۶- بازیکنان و کادر فنی باید هر ۱۰ روز یکبار در مراجع تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان (مراکز بهداشت در شهرستان‌ها) تست PCR انجام دهند.

۷- بازیکنان، کادر فنی، عوامل اجرایی و داوران بومی باید هر ۲ دُز واکسن را تزریق کرده باشند.

۸- حضور پزشک و یک فیزیوتراپ در ترکیب تیم‌ها الزامی است. (با عقد قرارداد باشگاه و ارسال آن به سازمان لیگ)

۹- مسوولیت مراقبت و سلامت بازیکنان با باشگاه است و در صورت ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا بازیکنان (با وجود حداقل ۶ بازیکن سالم) بازی برگزار خواهد شد.

۱۰- تمامی باشگاه‌ها باید مدیر رسانه‌ای واجد الشرایط را تا روز شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ به سازمان لیگ معرفی کنند.

۱۱- تیم‌هایی که به هر دلیلی به کادر فنی و بازیکنان از سنوات گذشته بدهی داشته و تعیین تکلیف مالی نکرده‌اند که منجر به شکایت از باشگاه شده است، تا زمان جلب رضایت شاکیان خود اجازه انجام بازی نخواهند داشت.

فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران قرار است از دوم آبان با حضور ۱۴ تیم آغاز شود.

منبع: فدراسیون والیبال برچسب‌ها فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال سازمان لیگ فدراسیون والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال سازمان لیگ فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال سازمان لیگ فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال سازمان لیگ لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست

به گزارش خبرنگار مهر، موریس پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جمع خبرنگاران در مورد شرایط تیم ملی گفت: فرصت خیلی خوب است و تمرینات ما واقعی شروع شده است. همه بازیکنان را در اختیار داریم و با همه توان و انگیزه تلاش می‌کنیم تا به هدف برسیم. از نطر آمادگی بازیکنان شرایط متفاوتی دارند.

وی گفت: بعضی از بازیکنان تازه به جمع ما اضافه شدند و بازی واقعی والیبال ۶ در ۶ را نداریم. فعلا شرایط بازی را نداریم اما کم کم به آن می‌رسیم. در حال حاضر از روند بازیکنان و شرایطشان راضی هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که صعود به المپیک رویاپردازی نیست، گفت: قطعا یک واقعیت‌هایی وجود دارد و ما می‌دانیم تیم‌های رقیبان در رنکینگ چه جایگاهی دارند ولی می‌دانیم که رویا نیست. نهایتا می‌گوییم عملکردمان جوری بوده که از آن راضی هستیم.

وی تاکید کرد: واقعا می‌توانم بگویم یک راهکار جادویی نیست که همه چیز را حل کنیم. نقش ما القای اعتماد به نفس است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد حضور بازیکنان جوانان عنوان کرد: قطعا اگر از بازیکنان جوان دعوت کردیم به دنبال فرمالیته نبودیم ما به پویایی و انرژی آن ها لازم داشتیم. حضورشان در تیم ملی به این معنی است که پتانسیل دارند.

پائز در مورد برگزاری بازی‌ دوستانه قبل از لیگ ملت‌ها خاطرنشان کرد: ما در پروسه آماده سازی از برنامه ها عقب هستیم. خیلی از تیمها بازی دوستانه را بستند و چون از قبل برنامه ریزی کردند حاضر به بازی دوستانه نیستند. با برزیل صحبت کردیم و قرار است دو بازی داشته باشیم اما با تیم الف برزیل نیست. احتمالا با تیم جوانان آنها دو بازی دوستانه خواهیم داشت.

کد خبر 6099398

دیگر خبرها

  • میلاد از همان اول حق کاپیتانی را ادا کرد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا