Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@05:56:00 GMT

برقراری امنیت پایدار قداست کار پلیس است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۵۹۸۳

برقراری امنیت پایدار قداست کار پلیس است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر دوشنبه در گرامیداشت هفته ناجا در جمع فرماندهان و رؤسای پلیس‌های تخصصی در اردبیل اظهار کرد: قداست کار پلیس باید به آحاد جامعه تبیین و روشنگری شود تا همه بدانند که امنیت برقرار شده در سایه مجاهدت و تلاشی است که مجموعه نیروی انتظامی به صورت مستمر و شبانه‌روزی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در رأس و پیشانی خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته و ما اگر امروز امن‌ترین استان لقب گرفتیم از بابت تلاش‌هایی است که این مجموعه در اوج ایثارگری و فداکاری انجام می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ضرورت همراهی سایر عوامل امنیت‌ساز را در کنار تلاش‌های مجموعه انتظامی استان یادآور شد و گفت: باید با وحدت و همگرایی همه دستگاه‌ها به وظایف و تکالیف خود عمل کنند و پیشروتر از همه حضور آحاد جامعه در تأمین، تولید و نگهداری این امنیت پایدار است.

عاملی به انواع هجمه‌های بیگانگان علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف بر هم زدن این امنیت و آرامش اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی با توطئه‌های متعدد در این ۴۲ سال سعی دارد تا در فرآیند امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران خلل و خدشه‌ای ایجاد کند اما در این حرکت و تکاپوی خود نتیجه‌ای جز ذلت نگرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تلاشی که همه نیروهای مسلح در کشور در راستای تقویت و اعتلای نظام اسلامی انجام می‌دهند، ستودنی است و قطعاً به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگرانه نیروهای مسلح کشور ما از برهه کنونی نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

عاملی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر و تربیت نیروی مؤمن و شایسته در مجموعه نیروی انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: باید سازمان عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی به افزایش معنویت و تقویت روحیه جهادی و ایثارگرانه کارکنان کمک کرده و در این راستا گام‌های اساسی و عملی را بردارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل وضعیت استان اردبیل را از لحاظ امنیت پایدار، وضعیت مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به رغم مرزی بودن این استان ما با کمترین تنش و نگرانی روبه‌رو هستیم و ضروری است با همراهی مردم این امنیت برقرار شده تقویت شود.

کد خبر 5325239

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه اردبیل امنیت پایدار سید حسن عاملی بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه هفته ناجا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی مشهد امام رضا ع نیروی انتظامی امنیت پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ نفر اراذل که اقدام به عربده کشی، شرارت، ضرب‌وجرح و ایجاد رعب وحشت در بین شهروندان در محدوده باقرشهر کردند، خبرداد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری 6 شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران انتظامی کلانتری 175 باقرشهر، افزود: شروران دستگیر شده که در 48 ساعت گذشته با نزاع و درگیری، عربده‌کشی و ضرب‌وجرح باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محدوده باقرشهر دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این شروران باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد، گفت: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت هستند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارقان 300 میلیاردی در اشتهارد

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • تنگنا‌های اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • تنگناهای اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند