Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:55:32 GMT

شهرخودرو چشم انتظار حمایت کمیسیون جدید شورای شهر

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۶۷۴۶

باشگاه شهرخودرو برای حل مشکلات مالی خود چشم انتظار مصوبات کمیسیون جدید ورزش و جوانان شورای شهر است. 

به گزارش ورزش سه، پس از اینکه از سوی سیدحسین علوی‌مقدم، عضو شورای اسلامی شهر مشهد طرح دو فوریتی تشکیل کمیسیون ویژه «ورزش و جوانان» در نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس مطرح و با اکثریت آراء به تصویب رسید کورسوهای امید شهرخودرویی‌ها برای حمایت مالی از این تیم پیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از آن که در دیدار اهالی فوتبال خراسان رضوی با عبدالله ارجاعی شهردار جدید مشهد آب پاکی بر روی هر گونه حمایت مستقیم از تیم فوتبال شهرخودرو ریخته شده حالا با تصویب این کمیسیون جدید احتمال تغییراتی در آینده وجود دارد. 

 

گفتنی است از احداث کانون‌های استعدادیابی ورزشی در هشت نقطه از مناطق محروم شهر از جمله اولین اتفاقات این کمیسیون نام برده می‌شود ولیکن احتمال تصمیم گیری در خصوص راهکارهای کمک به شهرخودرو از امیدواری‌های باشگاهی است که این روزها دغدغه مالی شدیدی پیدا کرده است.

 

 

پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حاشیه نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، تفاهم نامه‌ همکاری با هدف توسعه صادرات در حوزه صنایع پیشرفته؛ میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشارکت در زمینه شناسایی و تعریف مدل‌های جدید حمایتی و ابزارهای نوین تامین مالی و فراهم نمودن ساز و کارهای اجرایی با محوریت توسعه صادرا است.

از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه می توان به تامین مالی فعالیت های صادراتی و تضامین و  تمرکز بر سیاست گذاری حمایتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته است.

 انتقال دانش فنی و تبادل اطلاعات و تجارب مشترک در تدوین گزارشات تخصصی و ارزیابی ریسک از سایر موارد تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سید امیر برهانی نایینی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی