Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور عشایر خوزستان گفت: تا کنون با بررسی های انجام شده ١٣٠ کیلومتر از جاده های عشایری مناطق زلزله زده اندیکا و ٨٢ کیلومتر از جاده های عشایری شهرستان ایذه دچار مشکل هایی از جمله ریزش شدند.

سید هدایت الله موسوی امروز دو شنبه 19 مهر ماه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بلافاصله بعد از وقوع زلزله اکیپ های امور عشایر در مناطق حادثه دیده اندیکا حضور یافتند که تا کنون با بررسی های انجام شده ١٣٠ کیلومتر از جاده های عشایری مناطق زلزله زده اندیکا و ٨٢ کیلومتر از جاده های عشایری شهرستان ایذه دچار مشکل هایی از جمله ریزش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: حدود ۵٠ اصطبل واحد دامی بین ۵٠ تا ١٠٠ درصد تخریب شدند که تلفات دامی بین ١۵٠ راس گزارش شده است.

مدیرکل امور عشایر خوزستان افزود: ٣٠٠ تُن از علوفه دامی از جمله جو محلی، دچار خسارت شده و ساختمان ها، تاسیسات محلی که از مصالح محلی بودند، نیز تخریب شدند.

موسوی بیان کرد: پیگیر ارزاق زلزله زدگان از جمله آرد و علوفه دامی و مخصوصا جو هستیم که به مدت سه ماه این موارد را در اختیار عشایر زلزله زده قرار خواهیم داد.

مدیرکل امور عشایر خوزستان در پایان با اشاره‌ به تسهیلات بانکی زلزله زدگان اندیکا اضافه کرد: تسهیلات کم بهره به عنوان تن خواه به سرعت و بدون ضامن به صورت زنجیره‌ای در اختیار عشایر زلزله زده قرار خواهیم داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله تسهیلات کم بهره جاده های روستایی برنا خوزستان ریزش سنگ اندیکا و ایذه کیلومتر از جاده های عشایری امور عشایر زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت ۳۷.۲ کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با ۳۶.۳ و کیلیان ام باپه هم با سرعت ۳۶.۱ کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به ۱۰ بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • وقوع زلزله در این استان
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه