Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان سیستان و بلوچستان که به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با تبریک حلول ماه ربیع الاول ماه پیامبر گرامی اسلام (ص) و همچنین تبریک هفته نیروی انتظامی به مجموعه فرماندهان انتظامی و مرزبانی و همکاران آنان در استان پهناور سیستان و بلوچستان، از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت پایدار استان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده، ولی فقیه دراستان با اشاره به اینکه این هفته یادآور خدمات شایسته و ارزنده همه عزیزان در سازمان بزرگ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: این هفته فقط مقطع خاص و نمادینی است که تمام تلاش‌ها و خدمات این عزیزان در اقصی نقاط کشور و استان را به مردم معرفی و ارائه می‌دهد در حالی که تمام سال هفته نیروی انتظامی است و می‌بایست همچون هفته ناجا یادآور تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند این نیرو‌های خدوم و زحمتکش باشیم.

امام جمعه زاهدان با قدردانی از خدمات ارزشمند ناجا و همچنین مجموعه فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان در راستای تامین نظم و امنیت پایدار، بیان داشت: امروز توفیق شد در حضور همه فرماندهان و معاونان و مجموعه انتظامی و مرزبانی به سبب تلاش‌های صورت گرفته از این عزیزان تقدیر نماییم.

این مقام مسئول در دفتر نمایندگی، ولی فقیه در استان بیان داشت: نعمت امنیت یکی از نعمت‌های الهی است که می‌بایست قدردان آن باشیم چرا که زیر بنای توسعه اقتصادی، عمرانی و همچنین تمامی حوزه‌های رشد و بالندگی کشور وجود امنیت در جامعه است که می‌بایست به این نعمت الهی بسیار توجه شود و قدردان وجود آن باشیم.

 محامی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون نعمت امنیت اشاره نمود و تاکید داشت: معظم له بار‌ها و بار‌ها بر مقوله امنیت تاکید داشتند تا جایی که در بخشی از فرمایشات خود امنیت را حتی پیش نیاز تعالی اخلاق و معنویت برشمردند.

امام جمعه زاهدان درپایان خاطر نشان کرد: وجود نعمت امنیت که توسط خداوند متعال برای بشریت بنا نهاده شده توسط اسباب و کارگزاران آن تامین و حفظ شده و در این راستا نیرو‌های نظامی و انتظامی کارگزاران واقعی خداوند تبارک و تعالی در تامین امنیت جامعه و مردم هستند که می‌بایست قدردان همه این عزیزان باشیم

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته ناجا نماینده ولی فقیه انتظامی و مرزبانی نیروی انتظامی تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی تلویزیونی به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس با بیان اینکه ۱۰ اردیبهشت‌ماه روز پایان اشغالگری ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است، اظهار داشت: پرتغالی‌ها در سال ۱۵۰۸ میلادی به خاطر اهمیت خلیج فارس به این منطقه آمدند و تا سال ۱۶۲۲ میلادی در اینجا حضور داشتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه با بیان اینکه خلیج فارس به لحاظ اقتصادی جایگاه مهمی دارد، افزود: ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت منطقه در خلیج فارس است و این اهمیت بالای منطقه را نشان می‌دهد.

سردار تنگسیری ادامه داد: خلیج فارس به لحاظ امنیتی بسیار مهم است و ما بار‌ها پیام صلح و دوستی به کشور‌های همسایه داده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما به دنبال برقراری امنیت در خلیج فارس هستیم، افزود: بیگانگان به دنبال دو هدف شوم حضور نامشروع و فروش سلاح در خلیج فارس هستند. آنها از هزاران مایل دورتر به این منطقه می‌آیند و مشخص است که به دنبال امنیت منطقه نیستند؛ در حالی که ما پیام صلح، دوستی و برادری را به کشور‌های مسلمان منطقه دادیم و بر منافع دو جانبه با کشور‌های منطقه تأکید داریم.

سردار تنگسیری با بیان اینکه افتخار داریم که امنیت تنگه هرمز و تردد روزانه ۸۳ فروند کشتی را در خلیج فارس برقرار کنیم، یادآور شد: امروز راهبرد ما در خلیج فارس، صلح، برادری، امنیت و دوستی است و معتقدیم که بیگانگان مخل امنیت خلیج فارس هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه اقتصادی یا دریامحور کشور عنوان کرد: مسئولان باید فرمان معظم‌له را اجرا و همچنین زمینه آشنایی جوانان را با دریا و جزایر ایجاد کنند؛ در همین زمینه ما سال ۱۳۹۰ راهیان نور دریایی را ایجاد کردیم که امیدواریم ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان