Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در بازی دوم از دور برگشت مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، امشب تیم پارس جنوبی بوشهر به مصاف ایفا اردکان میزبان این رقابت‌ها رفت و با نتیجه نزدیک ۷ بر ۶ مقابل به پیروزی رسید و در حالی که یک بازی به آخر مسابقات مانده است، مقاومت گلساپوش یزد با نتیجه پرگل ۸ بر ۳ مقابل شاهین خزر روسر، با ۱۳ امتیاز قهرمان شد و پارس جنوبی با ۹ امتیاز به نایب قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های پارس جنوبی بوشهر را مصطفی کیانی، مجتبی لطفی، مسلم مسیگر(۲ گل)، مجتبی نجفی و محمد معصومی زاده (۲ گل) به ثمر رساندند.

برای ایفا اردکان هم طباطبایی(۲ گل)، علیرضا پایدار، مهدی مسیحایی، صفا و حمید مشتاقی گل زدند.

دیدار پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی بین مقاومت گلساپوش یزد قهرمان این رقابت‌ها و پارس جنوبی بوشهر نایب قهرمان این مسابقات چهارشنبه ۲۱ مهر در ورزشگاه آزادی اردکان برگزار می‌شود.

پارس جنوبی بوشهر با ۷ قهرمانی و ۶ نایب قهرمانی و یک مقام سومی پرافتخار‌ترین تیم فوتبال ساحلی کشور است.

این تیم در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمان شده بود.

بیشتر بخوانید

۲ پیروزی و یک شکست برای پارس جنوبی در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی

انتهای پیام/ک



 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ساحلی لیگ برتر فوتبال ساحلی لیگ برتر فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر نایب قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو