Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:08:40 GMT

اختتامیه همایش لشکر خوبان در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۸۵۴۹

اختتامیه همایش لشکر خوبان در تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، همایش فرهنگی لشکر خوبان با هدف آشنایی دانش آموزان با زنان مجاهد و ایثارگر استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این همایش بر ضرورت الگوسازی از زنان انقلابی و مجاهد برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: دانش آموزان و آینده سازان کشورمان باید طوری تربیت شوند که مانند بانوان انقلابی و مجاهد برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی آمادگی‌های لازم را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش با معرفی نفرات برتر در تبریز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران

کنستانتینیو چیونگا در دیدار با مسئولان گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به تراکتورهای۴۷ و ۷۵ اسب بخار تولیدی تراکتورسازی اشاره کرد و افزود: تراکتور‌های ایرانی از لحاظ کمی و کیفی فراتر از تولیدات بسیاری از کشور‌ها پیشرو در این صنعت است.

وی همچنین صنعت داروسازی ایران را نیز منحصر به فرد دانست و گفت: تولیدات دارویی ایران در زیمبابوه استفاده می‌شود که بسیار راضی کننده است.

وی روابط کنونی ایران و زیمبابوه را مطلوب دانست و اظهار کرد: این روابط باید در زمینه‌های اقتصادی بیش از پیش توسعه یابد.

کنستانتینیو چیونگا چند روز پیش با رئیس جمهور و معاون اول رییس جمهور کشورمان نیز مذاکراتی داشته است. پیش از این تراکتورسازی ایران آمادگی ایجاد خط مونتاژ در زیمبابوه را اعلام کرده بود.

 تراکتورسازی ایران اکنون با ۹ شرکت اقماری در تبریز ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرز‌های ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور است و در زمان حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است