Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حقی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخابش به عنوان مربی تیم ملی دوچرخه‌سواری در ماده‌های نیمه استقامت و استقامت اظهار داشت: در جلسه‌ای که روز گذشته (دوشنبه) در فدراسیون برگزار شد مجید ناصری به عنوان سرپرست کمیته مربیان منصوب شد و طبق صحبت‌هایی که در این جلسه شد من و دیگر مربیان تیم ملی در ماده‌های مختلف مستقیما باید زیر نظر ناصری فعالیت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مربیان تیم ملی باید برنامه‌های خود را تحویل سرپرست جدید کمیته مربیان دهند و در واقع مجید ناصری رابط بین مربیان و فذدراسیون دوچرخه‌سواری خواهد بود. در مورد مربیگری بنده هم باید اشاره کنم که در ابتدا تنها بحث هدایت تیم ملی جوانن برای من مطرح بود، اما در نهایت تصمیم بر این شد تا به عنوان مربی تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان در ماده‌های نیمه استقامت و استقامت فعالیت کنم.

وی خاطرنشان کرد: آنگونه که من اطلاع دارم در صورتی که بودجه‌ای از سوی کمیته ملی المپیک به فدراسیون تعلق گیرد، قرار است یک مربی خارجی برای تیم ملی استقامت انتخاب شود تا سکان هدایت رکابزنان در در این ماده را برعهده گیرد.

مربی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت و نیمه استقامت ایران درخصوص برنامه‌های پیش‌رو برای برگزاری اردوها، گفت: هدف اصلی ما این است که در بازی‌های آسیایی بهترین عملکرد را داشته باشیم تا در صورت امکان بار دیگر دوچرخه‌سورای در این بازی‌ها صاحب مدال شود. البته پیش از حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو باید در رقابت‌های جاده قهرمانی آسیا نیز شرکت کنیم و مسلما حضور در این بازی‌ها می‌توان بهترین رویداد برای محک زدن رکابزنان تیم ملی پیش از حضور در هانگژو باشد.

حقی افزود: همچنین در نظر داریم در تور‌های مختلف آسیایی و همچنین چند مرحله مسابقه در کشور‌های ترکیه، اندونزی، مالزی و هند شرکت کنیم تا با آمادگی کامل در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کنیم. دوچرخه‌سواری مانند رشته‌های رزمی نیست که مربیان، مبارز خود را به دلیل آنالیز رقبا در خفا نگه دارد تا حریفان نقاط ضعف و قوتش را شناسایی نکنند؛ بلکه در این رشته یک دوچرخه‌سوار هر چقدر به صورت مسمتر در کوران مسابقات باشد هم می‌تواند امتیازات خود را در رنکینگ افزایش دهد و مهمتر از همه آنکه آماده‌تر رکاب خواهد زد.

وی درباره زمان آغاز اردو‌ها تصریح کرد: در ابتدا باید ۲ مرحله از رقابت‌های لیگ که باقی مانده به اتمام برسد تا سپس برنامه بدنسازی رکابزنان را شروع کنیم؛ چرا که رقابت‌های قهرمانی آسیا از اردیبهشت ماه سال آینده شروع می‌شود و به این ترتیب باید در زمستان اردو‌ها را در مناطق گرمسیری برگزار کنیم. یک نکته مهم دیگر که هاشم‌کندی هم با من همنظر بود عدم برگزاری رقابت‌های انتخابی است و از همین رو ملاک انتخاب نفرات برای حضور در اردو‌های تیم ملی رنکینگ رکابزنان خواهد بود. دلیل این موضوع هم آن است که انتخابی باعث افت روحی و روانی دوچرخه‌سواران می‌شود. به همین خاطر قرار است امتیازات مسابقات داخلی هم در رنکینگ محاسبه شود و این موضع به کاهش تبانی‌ها کمک می‌کند. بار‌ها شاهد بودم که یک رکابزن به خاطر تبانی با رکابزنی از تیم حریف، مدام ترمز می‌کند.

مربی تیم ملی دوچرخه‌سواری در واکنش به این سوال که آیا انتخاب‌های جدید از سوی هاشم‌کندی به دلیل جلب حمایت آنها برای انتخابات ریاست فدراسیون است، گفت: اولا من باید بپرسم که آیا من حق رای دارم یا خیر؟ جدا از این مسائل به نظرم اگر زمانی هاشم‌کندی به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شود با تمام توان از وی حمایت می‌کنم، زیرا او دوچرخه‌سوار بوده و کاملا به این رشته اشراف دارد. من حضور هاشم‌کندی را کلا مثبت ارزیابی می‌کنم و باتوجه به اینکه با وی هم‌دوره بوده‌ام می‌دانم که هدفش اعتلای دوچرخه‌سواری است. باید از نسل طلایی دوچرخه‌سواری حمایت شود چراکه همین الان از آن نسل طلایی ۳ نفر به خارج از کشور رفته و چند نفری هم تمایل به همکاری ندارند، پس بهتر است از باقی نفرات این نسل طلایی مانند حسین عسگری و مهدی سهرابی استفاده شود.

حقی در پایان گفت: اگر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به قول‌هایی که داده‌اند عمل کنند مطمئنا دوچرخه‌سواری جایگاه خود در آسیا را دوباره به دست خواهد آورد. دوچرخه‌سواری رشته‌ای وسیله محور است و نیاز به امکانات به روز دارد. در ایران افراد کاربلد در این رشته کم نداریم و مشکل اصلی پول و منابع مالی است. قطعا اگر وعده‌ها مسئولان عملی شود، کسب مدال در بازی‌های آسیایی دور از دسترس نیست.

  بیشتر بخوانید: تغییرات گسترده در کادر فنی تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری/ پراش سرمربی بانوان شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی های آسیایی ملی دوچرخه سواری هاشم کندی نسل طلایی مربی تیم اردو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مرتضی ایامی به عنوان رئیس هیئات مذهبی آذربایجان غربی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در سالن جلسات این اداره کل با موضوع همفکری، هم افزایی و تعالی برنامه‌های ۱۴۰۳ تشکل‌های دینی و انتخاب رئیس شورای هیئات مذهبی استان برگزار شد، پس از رأی گیری اعضای حاضر، مرتضی ایامی به‌عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی استان انتخاب شد.

پیش از این خیبر شریفی رئیس شورای هیئات مذهبی استان بود.

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • «وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید