Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۱ برای همیشه در تاریخ این استان جاودان شد زیرا شاهد سفر پر خیروبرکت مقام معظم رهبری بودیم که دستاوردهای آن، این استان را چندین سال در مسیر روبه‌جلو حرکت داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: پروژه‌هایی که در این سفر در بخش‌های مختلف مصوب شد، سبب شد تا شاخص‌های توسعه این خطه محروم ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سفر مقام معظم رهبری به استان ۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی اختصاص یافت که خوشبختانه ۱۰۰ درصد آن جذب شد.

الهی راد بیان کرد: بخشی از این کمک‌ها برای رفع مشکلات فوری مددجویان در همان ایام حضور معظم له در استان بود که شامل پرداخت عیدی به میزان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و بخشی هم که با جذب اعتبارت در بخش‌های عمرانی، اشتغال و مسکن تاکنون ادامه داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی احداث سه مجتمع فرهنگی، ورزشی در شهرستان‌های شیروان، بجنورد و اسفراین را از مهم‌ترین دستاوردهای این سفر بابرکت عنوان کرد و گفت: برای هر پروژه یک میلیارد تومان پیش‌بینی شد و هم‌اکنون ۳ پروژه به اتمام رسیده و در دست استفاده قرار دارد.

وی اهدای ۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان استان را دیگر کمک رهبری عنوان کرد و افزود: همچنین در بخش تهیه لوازم منزل محرومان، ۲ هزار و ۸۰۰ سری لوازم منزل با اعتبار یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان به مددجویان اهدا شد.

الهی راد کمک به لوله‌کشی گاز هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی بااعتبار ۴۲۰ میلیون تومان را از سایر برکات این سفر عنوان کرد و ادامه داد: پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک موردی به مددجویان نیز در حال اتمام است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: کمک به احداث یا خرید ۶۰۰ واحد مسکونی شهری محرومان در این سفر به تصویب رسید که ۷۵ درصد اعتبارت جذب و برای منازل مددجویان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین مصوبه سفر ولی امر مسلمین به استان در بخش توسعه اشتغال محرومان بود که ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به این بخش اختصاص یافت.

الهی راد تصریح کرد: کمک به احداث و تعمیر ۲ هزار و ۱۰۰ باب واحد مسکونی و سرویس بهداشتی و حمام با سرانه یک‌میلیون تومان هم از دیگر مصوبات سفر رهبری بود که ۱۰۰ درصد آن محقق شده است.

کد خبر 5325488

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری سفر استانی اعتبارات کمیته امداد خراسان شمالی مقام معظم رهبری بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا شهادت امام رضا ع کرمانشاه واکسن کرونا هفته ناجا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان هفته نیروی انتظامی نیروی انتظامی شیوع کرونا ایلام خراسان شمالی میلیون تومان کمیته امداد یک میلیارد الهی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در مراسم شام شهادت رئیس مذهب تشیع امام صادق (علیه‌السلام) و بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصلانی که در محله خلج سیدی برگزار شد با بیان اینکه این محفل، یادگار این شهید بزرگوار است که سالیان متمادی شعائر خاص امام صادق (علیه‌السلام) را در این منطقه گسترش داده است، گفت: الحمدالله به همت شما وارثان پرافتخار این چراغ همچنان روشن و تابنده مانده است و محفل با همان عظمت و اهمیت زمان ایشان امسال نیز برگزار شد.
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی تمام دانش در حوزه دین‌مداری و معرفت دینی را برگرفته از سیره امام صادق (علیه‌السلام) اعلام کرد و افزود: آنچه از عظمت ایشان برای بهره‌برداری ما در مسیر و خط زندگی می‌تواند یک اسوه و الگوی کامل باشد، سیره سیاسی امام صادق (علیه‌السلام) است.

ایشان با طرح این پرسش که چرا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه و شریف) جامعه را در زمان غیبت به فرد مجتهد جامع‌الشرایط سپردند، تصریح کرد: ایشان مجتهد جامع‌الشرایط را انتخاب کردند به این دلیل که او تمام مسائل و مطالبی که در اداره و رهبری یک نظام لازم و ضروری است را از بیانات، رفتار، کردار و سیره زندگانی امام صادق (علیه‌السلام) و ائمه (علیه‌السلام) اجتهاد کرده و مطابق سیره و دستوراتی که آنان فرمودند، جامعه را در عرصه‌های سیاسی نیز مانند سایر عرصه‌های دیگر اداره و رهبری می‌کند.

دیگر خبرها

  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم