Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:23:40 GMT

نگاه منصفانه به کارنامه نیروی انتظامی داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۹۳۳۹

نگاه منصفانه به کارنامه نیروی انتظامی داشته باشیم

حجت‌الاسلام علی متین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی به معنای واقعی کلمه مظهر اقتدار مردم به شمار می‌رود، به طوری که شاهد هستیم این مجموعه به صورت هوشمند، توانا و با کفایت در کنار مردم است.

وی ضمن ابراز خشنودی از عملکرد درخشان نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف، تصریح کرد: باید یک نگاه منصفانه و مبتنی بر واقع بینی به کارنامه نیروی انتظامی داشته باشیم، چرا که این نگاه می‌تواند بیانگر افتخارات و موفقیت‌های تحسین‌برانگیز این مجموعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ضمن اشاره به اینکه نیروی انتظامی در پدیده‌های متنوع و پیچیده مأموریتی همواره رویارویی هوشمندانه داشته است، اضافه کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک مجموعه موثر در امنیت و ثبات، همواره در حوادث و رخدادهای مختلف در کنار مردم بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اظهار اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار مردم و برخاسته از خواستگاه مردمی است، خاطرنشان کرد: این مجموعه راهکارهای مختلفی را به کار گرفته است، تا پلیس در تراز انقلاب اسلامی در کشورمان شکل بگیرد.

متین اضافه کرد:  کشورمان ضمن تلاش برای استانداردسازی ساختار، سازمان و عملکرد خود در تلاش است، که در ماموریت‌های مختلف اصول و مبانی شرعی و آموزه‌های انقلابی را مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اقتدار پلیس مظهر اقتدار مردمی است تراز انقلاب نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به عمران روستاها می‌شود اظهار داشت: در این راستا اعتبار عمران روستایی در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است.

وی با اشاره به استقرار دهیاری در روستاها خاطرنشان کرد: از ۶۱۹ روستای استان بوشهر، ۳۹۳ روستای آن دارای دهیاری است.

استاندار بوشهر از صدور مجوز استخدام نیروی جدید در دهیاری‌های استان خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده مجوز بکارگیری و استخدام ۲۰۲ نفر نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر شد.

محمدی‌زاده افزود: این نیروها قرار است با تخصص‌های مختلف از جمله کارشناس امور اداری و فناوری اطلاعات، مسئول فنی، عمرانی و خدمات روستایی، کارشناس حقوقی و امور قراردادها، امور مالی، خدمات روستایی، کارشناس اقتصادی و سرمایه‌گذاری همچنین آتش‌نشان، راننده و کارگر خدماتی در دهیاری استان مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه آخرین بکارگیری نیرو در دهیاری‌های استان مربوط به سال ۱۳۹۸ بوده است افزود: بکارگیری نیروهای متخصص و تازه نفس تأثیر بسیار مطلوبی بر کیفیت خدمات دهیاری‌ها به مردم روستانشین استان بوشهر خواهد داشت.

استاندار با قدردانی از خدمات و فعالیت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر بیان کرد: فعالیت این مجموعه در بخش‌های مختلف روستایی درخور تحسین است.

کد خبر 6094643

دیگر خبرها

  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • درباره سایت نظامی بوسکومب داون
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • مجموعه «نون خ ۵» از نگاه مردم