Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان یزد، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را مکمل یکدیگر در تأمین امنیت دانست و گفت: نیروی انتظامی در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از مؤلفه‌های اثرگذار است. خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد به‌مناسبت هفته ناجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی یک نیروی فعال و خدمت‌رسان به آحاد جامعه است و در هر عرصه‌ای که وارد می‌شود، می‌تواند نقش حائز اهمیت و اثرگذاری را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری یزد با اشاره به سختی‌های دوران مقابله با ویروس کرونا و جهاد مدافعان سلامت در کشور، افزود: باید اذعان کرد در کنار تلاش مدافعان سلامت یک بُعد کار در اجرای محدودیت و رعایت پرتکل‌های تعریف شده با نیروی انتظامی بود که باید ایثار گرانه در میدان می‌ایستاد.
دهشیری، بر حضور پر قدرت نیروی انتظامی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: نیروی انتظامی در کنار سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه و ارتش ضمن دفاع از کیان کشور و امنیت جامعه باید در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعال و پویا باشد.
وی تلاش پلیس‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: افزایش کشفیات مواد مخدر، شناسایی و دستگیری مجرمان جرایم خشن، رصد و شناسایی بسیاری از مجرمان فضای مجازی از تلاش مستمر و اثرگذار مجموعه نیروی انتظامی حکایت دارد.
رئیس کل دادگستری استان یزد، موضوع مهاجرپذیری و حضور اتباع در استان یزد را دو چالش پیش‌روی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ذکر و بیان کرد: صنعتی شدن استان یزد، شرایط جدیدی را به‌وجود آورده که باید برای آن بر اساس شرایط و چالش‌های موجود، برنامه داشت.
وی به وجود برخی از هنجارشکنی‌ها در برخی از اماکن اشاره کرد و افزود: باید در مقابل این پدیده‌ها تدابیر فرهنگی، اجتماعی، وضعی و پلیسی مناسبی را اتخاذ کرد.
دهشیری در پایان تأکید کرد: برخورد قهری به تنهایی برای مواجه با بسیاری از ناهنجاری‌ها پاسخگو نیست و باید ضمن استفاده از ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر در مقابله با معدود افراد هنجار شکن، برخورد‌های قهری را معطوف به صاحبان اماکن کرد. بیشتر بخوانید: دادستان کل کشور: هم پوشانی نیروی انتظامی و قوه قضاییه یکی از ملزومات تأمین امنیت در کشور است   انتهای پیام/ برچسب ها: برقراری امنیت نیروی انتظامی کاهش آسیب های اجتماعی دادگستری یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برقراری امنیت نیروی انتظامی کاهش آسیب های اجتماعی دادگستری یزد نیروی انتظامی رئیس کل دادگستری فرهنگی و اجتماعی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان