Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@03:00:26 GMT

حمله زن ناشناس به مرد ناشنوا با آب جوش!

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۰۴۹۴

حمله زن ناشناس به مرد ناشنوا با آب جوش!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس نیویورک جستجو‌های خود را برای شناسایی و دستگیری زنی که با آب جوش به یک مرد ناشنوا حمله کرده بود، آغاز کرد. این مرد روی نیمکت خیابانی در شهر نیویورک نشسته بود که مورد حمله این زن ناشناس قرار گرفت. پلیس روز پنجشنبه اعلام کرد این حمله در نزدیکی خیابان هومبولدت رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش CBS نیویورک قربانی ۴۱ ساله روی نیمکت کنار خیابان نشسته بود که این زن در ساعت حدود ۶ بعدازظهر به وی نزدیک شد و تلاش کرد با او صحبت کند. پس از آنکه زن مهاجم هیچ پاسخی را از قربانی دریافت نکرد عصبانی شد و آنجا را ترک کرد. اما این رویارویی در ادامه تبدیل به درگیری فیزیکی شد و این زن در حالی که یک فنجان آب جوش که در دست داشت به محل حادثه بازگشت.

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک حمله سارق مسلح به صندوق دار پمپ بنزین

او سپس فنجان آب جوش را به روی صورت مرد بیچاره ریخت و سپس با شیئی که در دست داشت وی را تهدید کرد. این زن سپس از محل حادثه گریخت. قربانی بلافاصله به بیمارستان وودهال منتقل و تحت درمان قرار گرفت. حال وی مساعد گزارش شده است. بنا به گزارش پلیس نیویورک قربانی که نامش اعلام نشده از ناحیه صورت، گردن و سینه دچار سوختگی شده است.

پلیس با انتشار تصاویر دوربین مدار بسته خیابان از شهروندان برای شناسایی زن مهاجم کمک خواسته است. تحقیقات پلیس برای دستگیری این زن ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله غافلگیرانه حمله فیزیکی آ ب جوش آب جوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در ایالت خیبرپختونخواه واقع در شمال غرب پاکستان، ۱۷ تن جان باخته و ۲۳ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش این خبرگزاری، اداره مدیریت حوادث طبیعی پاکستان با انتشار بیانیه ای از آسیب دیدن ۱۱۶ خانه مسکونی و جاده‌ های ارتباطی در ایالت خیبرپختونخواه خبر داد.

در پی بارش شدید باران طی ۳ روز گذشته در این ایالت و جاری شدن سیل ۱۷ نفر از جمله ۵ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری رسمی پاکستان، تیم‌ های امداد و نجات به منطقه سیل زده اعزام و عملیات بازسازی راه‌ های آسیب دیده آغاز شده است.

کد خبر 6093593

دیگر خبرها

  • نخستین واکنش دانشگاه کلمبیا به یورش پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ دانشجویان بازداشت شدند
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • قمه‌کشی به لندن رسید/ چند نفر بازداشت شدند
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
  • خیزش دانشجویی در آمریکا از ویتنام تا غزه