Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@03:03:05 GMT

پلیس ویترین نظام است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۰۶۲۹

پلیس ویترین نظام است

ایران اکونومیست-معاون تبلیغات و اطلاع رسانی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، از تلاش نیرو‌های پلیس برای حفظ امنیت و کمک به نیازمندان در دوران کرونا سخن گفت.

سردار بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا درباره تربیت پلیس تراز انقلاب بیان کرد: کار نیروی انتظامی به واسطه وظیفه‌ای است که برعهده دارد که آن هم تامین امنیت و آرامش مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امنیت زیربنای توسعه همه کارهاست افزود: نیروی انتظامی در بطن مردم است و به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان ویترین نظام عمل می‌کند. این وظیفه حفاظت از جان، مال و ناموس مردم کار سختی است.

سردار بهرامی تصریح کرد: شعار امسال هفته ناجا " پلیس هوشمند، امنیت پایدار" است؛ یکی از راه‌های هوشمند شدن پلیس، مجهز بودن نیرو‌ها به فناوری‌های روز دنیاست، همچنین نیرو‌ها باید به دانش پلیسی مجهز باشند. یکی دیگر از وجه‌های پلیس هوشمند، پلیس دارای بصیرت دینی و انقلابی است.

وی افزود: بحث معرفت افزایی در نیرو‌های پلیس و خانواده‌های آنان را سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برعهده دارد. همانطور که در انتخابات، در کنار وظیفه اصلی پلیس که تامین امنیت مردم بود، قرارگاه بصیرت به منظور مشارکت حداکثری خانواده‌های ناجا در انتخابات و تبیین شاخصه‌های اصلح به نیرو‌ها در این سازمان شکل گرفت و بالای ۹۷ درصد از پرسنل و خانواده هایشان در انتخابات شرکت کردند.

این مقام مسئول درخصوص کار‌های سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برای ترویج جهاد تبیینی گفت: یکی از کار‌هایی که به صورت هفتگی برای کارکنان ناجا برگزار می‌شود، دوره‌های معرفت افزایی و بصیرت افزایی است. الان نظام اسلامی در خطر توطئه‌های دشمنان است. باتوجه به نقش فضای مجازی در دنیای امروز و شایعات و اراجیفی که دشمنان از طریق این فضا منتشر می‌کنند، به فرموده مقام معظم رهبری، جوانانی که در زمینه فضای مجازی تبحر دارند، باید در کنار بیان حقایق، اقتدار امروز نظام اسلامی را هم برای مردم تبیین کنند.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، اجرای برنامه‌های آموزشی از فضای حقیقی به مجازی منتقل شد. خوشبختانه ما روزانه از طریق شبکه‌های مجازی با ۲۰۰ هزار مخاطب در تماس هستیم و اساتید و مربیان گرامی، در راستای جهاد تبیینی برای این مخاطبان تلاش می‌کنند. برای موفقیت در این راه ابتدا باید نیت الهی باشد و سپس با تلاش مضاعف جواب دشمن را بدهیم و در راستای تبیین افکار مردم قدم برداریم.

سردار بهرامی درباره فعالیت‌های ناجا برای کمک به پیش گیری و درمان کرونا گفت: بعد از شیوع کرونا نیروی انتظامی هم در زمینه وظایف پلیسی خود کار‌های زیادی انجام داد و هم سازمان عقیدتی سیاسی به پیروی از دستور رهبر انقلاب، در ۶ مرحله رزمایش همدلی مومنانه را برگزار کرد.

وی افزود: در این ۶ مرحله، ۲۰هزار بسته معیشتی بین مردم توزیع شد، همچنین موکب الحسین ناجا که از سال ۹۷ تشکیل شده، امسال هم در مبادی ورودی و خروجی در مرز‌های مهران و شلمچه به زائران خدمت رسانی کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند