Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با انشار پیامی، انتصاب سید رضا مرتضوی را به سمت استاندار اصفهان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام رمضانعلی معتمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سید رضا مرتضوی

استاندار محترم و فرهیخته اصفهان

با سلام و احترام

مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، توفیق بزرگ و فرصتی طلایی برای خدمتگزاری به مردم بزرگواری است که در مقاطع حساس تاریخی و سرنوشت ساز، حضور آگاهانه و مدبرانه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری اسلامی آن‌هم در هجوم همه جانبه دشمنان قسم خورده بواسطه حضور هوشمندانه مردم عزیز و با انتخابی اصلح با شکوهمندی فراوان برگزار شد.

دولت مردمی آیه اله رئیسی در همین آغازین ماه‌های فعالیت خود نشان داد که عزم و اراده‌ای جدی برای آبادانی و رفع محرومیت‌های اقساط نقاط کشور دارد و اصفهان در قلب ایران و کانون فرهنگ و تمدن و اندیشه و قطب هنر و اقتصاد این سرزمین پهناور، یکی از خواستگاه‌های مورد توجه دولت مردمی و اسلامی است.

نقش محوری و بی بدلیل نماینده عالی دولت در استان انکار ناپذیر بوده و استاندار اصفهان، مهمترین رکن و بلکه فرمانده میدان توسعه و پیشرفت استان است.

انتخاب شایسته آن جناب توسط رئیس محترم جمهوری و رأی اعتماد هیأت وزیران، نوید بخش روزهای روشن و امید بخش تر از گذشته استانی است که نصف جهانش می‌نامند.

سرزمینی که در هر حوزه‌ای از ایثار و شهادت گرفته تا صنعت و فرهنگ و هنر سرآمد و الگو ساز بوده و هست.

ضمن تبریک این انتصاب ارزشمند از طرف خود و اهالی فرهنگ و هنر استان، توفیق روز افزون آن جناب در پیشبرد اهداف عالی نظام و دولت، را از خداوند متعال خواهانم.

فرصت را مغتنم شمرده، آمادگی خانواده بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در جهت همراهی و همسویی با سیاست‌های فرهنگی دولت انقلابی و مکتبی بویژه منویات مقام معظم رهبری و مطالبات فرهنگی رئیس محترم جمهور و برنامه‌های شاخص استان برای اعتلای نام و اعتبار اصفهان اعلام می‌دارد.

رمضانعلی معتمدی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان

کد خبر 528285

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سید رضا مرتضوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیرکل فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است

حسین امیرعبداللهیان تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در این ارتباط در صفحه اجتماعی ایکس نوشت:

«فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.»

وی در این پیام افزوده است: «توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.»

امیرعبداللهیان در پیام تبریک خود خاطرنشان کرده است: «اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری