Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران بیان کرد: بر اساس آنچه در شورای صنفی نمایش تصویب شد سینماها می‌توانند بازی فوتبال ایران و کره جنوبی را پخش کنند.

وی افزود: این بازی امروز ۲۰ مهرماه ساعت ۱۷ پخش می‌شود و مخاطبان می‌توانند آن را در سینماها دنبال کنند.

صابری در پایان بیان کرد: پخش فوتبال راهی برای آگاهی مخاطبان از بازگشایی سینماهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در استادیوم آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و اکران عمومی آن در سالن‌های سینما فرصتی برای دور هم دیدن بازی امروز است.

پردیس سینمایی «ملت» از اولین سالن‌های سینمایی است که بلیت‌های بازی امروز را به قیمت ۳۰ هزار تومان در سامانه سینماتیکت عرضه کرده است.

پربیننده ترین لقب جدید سایت اتحادیه جهانی کشتی برای محمدرضا گرایی لحظه پیروزی محمدرضا گرایی در فینال + فیلم بازی ایران و‌ کره جنوبی بدون‌ تماشاگر برگزار می‌ شود واکنش اتحادیه جهانی کشتی به مدال طلای محمدرضا گرایی + عکس بررسی روند نقل و انتقالاتی استقلال / جای قائدی پر می‌ شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • چرایی پیش‌بینی‌ناپذیری ایران فردا / قواعد بازی حکومت و جامعه پیچیده‌تر شده
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال