Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@21:45:18 GMT

معرفی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی به بانک

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۲۱۳۸

‍‍‍‍‍‍

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از معرفی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی برای دریافت تسهیلات خرید و ساخت به بانک عامل خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 مجید جودی، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفتگو با برنامه "روی خط خبر" شبکه خبر گفت: تاکنون ۱۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی برای دریافت تسهیلات خرید و ساخت به بانک عامل معرفی شده که برای ۸۰ هزار واحد آن قرارداد امضا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سال ۸۴ تاکنون سالانه ۲۰۰ هزار مسکن در روستا‌ها احداث و نوسازی شده است که تاکنون ۵۰ درصد واحد‌های مسکونی روستایی نوسازی و مقاوم سازی شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: این تسهیلات به صورت مرحله‌ای و در صورت تأیید بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: مسکن روستایی ، تسهیلات مسکن ، تسهیلات روستایی ، بنیاد مسکن

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مسکن روستایی تسهیلات مسکن تسهیلات روستایی بنیاد مسکن مسکونی روستایی مسکن روستایی بنیاد مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است