Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «حسین خوش اقبال» روز سه‌شنبه در جلسه ستاد برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته وحدت استان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، افزود: امسال در شرایطی به استقبال هفته وحدت می‌رویم که وضعیت داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی نسبت به سال های گذشته به مراتب حساس تر، مهم‌تر و خطیرتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شرایط منطقه بیان داشت: در سطح منطقه‌ با دسیسه‌های رذیلانه جبهه صهیونیست و ایادی مزدور این رژیم در منطقه مواجه هستیم، نقشه توطئه آمیز "هزار چاقو" هدف شومی است که بدنبال برهم زدن یکپارچگی اجتماعی و ملی، اختلاف افکنی و تفرقه اندازی است.

خوش اقبال ادامه داد: فریب خوردگان جدا شده از مام میهن در مرزهای غربی، دلخوش به پناه و پشتیبانی رژیم کودک کش شده‌اند و در شمال غرب هم در آذربایجان، در آتش اختلاف با ایران دمیده می‌شود.در کشور مظلوم و برادر افغانستان، مسلمانان اسیر یک رنج طولانی شده اند که نتیجه دوری از وفاق و وحدت در بین مذاهب بوده است. در شرایط بین المللی نیز هژمونی زور و ریا، همچنان در پی استثمار و تسخیر ممالک اسلامی با تاکتیک تقویت افتراقات و کاهش اشتراکات است.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به شرایط داخلی گفت: به واسطه تحریم‌های ظالمانه، مشکلات اقتصادی و بحران کرونا، نیاز به همگرایی و وفاق بیشتر از قبل احساس می‌شود. مردم با آمدن دولت جدید انتظار و امید گشایش‌گری دارند. اصل وحدت و همدلی عمومی بسیار می‌تواند این دولت را در راه خدمت رسانی موفق کند.

خوش اقبال، اهمیت اصل وحدت و همگرایی اجتماعی را بر طرف کردن مشکلات داخلی و تقویت انسجام ملی در مقابله با تهدیدات و دسیسه های منطقه ای و حوادث بین المللی بیش از پیش دانست و تاکید کرد: بر همین اساس هفته وحدت را امسال باید ویژه‌تر دید و فرای آئین‌های هرساله، باید برای ترویج و گسترش همدلی و تببین چرایی وحدت فرق اسلامی کوشید.

وی با اشاره به ظرفیت همگرایی و انسجام قومی و دینی در استان کرمانشاه اظهار داشت: باوجود حوادث فراوان و نقشه‌های توطئه آمیز بدخواهان، امروز کرمانشاه با وجود اقوام و مذاهب اسلامی به پایگاه وحدت و همگرایی در غرب کشور تبدیل شده و از دل این همگرایی امنیت اطیمنان بخش برای عمق استراتژیک کشور محقق شده است.

خوش اقبال افزود: رنگ و بوی برنامه های هفته وحدت در استان کرمانشاه باید با ظرافت های هنری و مفاهیم دلنشین منعکس کرد تا نام و نشان استان کرمانشاه به عنوان چهره زیبای ایران اسلامی بیشتر از پیش در کشور بازتاب داشته باشد.

هفته وحدت امسال از ۲۷ مهرماه (۱۲ ربیع الاول) آغاز می شود.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه پیروزی انقلاب اسلامی ایران آذربایجان هفته وحدت امت اسلامی کرمانشاه هفته وحدت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پیروزی انقلاب اسلامی ایران آذربایجان استانداری کرمانشاه پیروزی انقلاب اسلامی ایران آذربایجان هفته وحدت امت اسلامی کرمانشاه هفته وحدت خوش اقبال هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم دسته روی با همت تشکل‌های دینی و حضور گسترده مردم انقلابی و ولایت مدار گلستان در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در گرگان با حضور اقشار مختلف مردم، علما و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد، افزود: آغاز این مراسم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روز شنبه از مسجد جامع گلشن آغاز و سپس به سمت چهار راه میدان و سپس میدان وحدت و در ادامه به سمت امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین این مراسم در بیش از ۱۴ نقطه استان به صورت متمرکز از جمله در گنبد کاووس، علی آباد، مینودشت، کلاله، گالیکش، و خان ببین ساعت ۱۰ صبح و در شهرهایی چون کردکوی، آزادشهر، رامیان و دلند ساعت ۱۰:۳۰، در بندرگز ساعت ۱۱ صبح، انبارالوم ساعت ۱۷ و در بندر ترکمن ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امام صادق علیه السلام، مرد علم و دانش، جهاد و مبارزه و اسوه جهاد تبیین، تحول خواهی، احیای اسلام ناب و ایجاد وحدت در صفوف مسلمین بود لذا در سیر تمدنی، بازخوانی سیره آن حضرت و حضرات معصومین (ع) و ترویج فرهنگ شهادت و معارف دینی و معرفتی در جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این چنین برنامه‌ها است.

گفتنی است این مراسم با همکاری هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و انقلابی در گلستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095853

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • نقش مهم متفکران دینی در ایجاد وحدت
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد