Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ برنامه تلویزیونی ارحام که با ساختاری متفاوت زمینه سازش بین طرفین یک اختلاف را فراهم می‌کند در ۵۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای ضبط خود را از نیمه دوم مهرماه آغاز می‌کند. روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما از همه خانواده‌های ایرانی دعوت می‌کند در صورت تمایل به تماشای حضوری یک برنامه تلویزیونی متفاوت از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۷۱۱ ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برنامه تلویزیونی ارحام تلاش می‌کند با ترویج فرهنگ صلح و سازش به کاهش تنش‌های خانوادگی و اجتماعی کمک کند. هر برنامه ظرفیت حضور ۱۵۰ نفر را به عنوان تماشاگر دارد که به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حداکثر ۶۰ نفر برای هر برنامه دعوت می‌شوند.

تمامی خانواده‌های علاقمند به تماشای حضوری این برنامه در استودیو می‌توانند نام و نام خانوادگی خود و همراهانشان را از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۷۱۱ ثبت کنند تا با تماس و هماهنگی عوامل برنامه به استودیوی ضبط دعوت شوند. حداقل ۱۸ سال سن، همراه نداشتن تلفن همراه، الزام به استفاده از ماسک و رعایت حجاب و پوشش مناسب از جمله شرایط حضور خانواده‌ها در این برنامه است.

کد خبر 5325086

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه قرآن و معارف سیما فعالیت های قرآنی برنامه تلویزیونی فعالیت های قرآنی قرآن کریم قرآن افغانستان انقلاب اسلامی ایران سازمان تبلیغات اسلامی آیت الله خامنه ای ماه ربیع الاول شیعه شیعیان مسجد مقام معظم رهبری اربعین 1400 حسینی برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • «هفت» نیامده رفت!
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن