Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیین افتتاح خط تولید صنایع کاشی و سرامیک سینا با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، فرماندار ساوه و نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در آیین افتتاح این خط تولید به خبرنگاران گفت: حرکت در راستای توسعه و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در سال جهش تولید و مانع زدایی از راهبردهای بنیاد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سید پرویز فتاح» بیان کرد: در شرایط سخت تحریم با استفاده از تکنولوژی روز دنیا این خط تولید کاشی و سرامیک راه‌اندازی شد که منطبق بر تکنولوژی روز دنیا و صد در صد به دست جوانان ایرانی محقق شده است.

وی افزود: ایران جزو چند کشور نخست دنیا در تولید کاشی و سرامیک است و با توجه به ذائقه جامعه باید خط تولیدهای قدیمی جایگزین دانش روز دنیا شوند.

به گفته رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با ارتقای کیفی تولیدات و بهره‌گیری از دانش روز، امسال ۷۰ درصد از تولیدات شرکت کاشی و سرامیک سینا به خارج از کشور صادر و ۳۰ درصد در داخل عرضه شده است.

فتاح ادامه داد: در خط مقدم تولید، تحریم‌ها رنگ و بوی خود را از دست دادند و اعتماد رهبری به جوانان نتیجه داد و امروز با همت نخبگان پرچم استقلال و رفع تحریم را در واحدهای تولیدی شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت تولید کاشی و سرامیک در خط تولید جدید، ۲ میلیون مترمربع است که با احتساب تولید سایر خطوط این شرکت به میزان ۷.۸ میلیون مترمربع،  حدود ۱۰ میلیون مترمربع در این شرکت کاشی و سرامیک تولید خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: ظرفیت کشور در تولید کاشی و سرامیک سالانه ۴۰۰ میلیون مترمربع است که ۲.۵ تا سه درصد تولید کشور در این واحد تولیدی تامین می‌شود که وضعیت بازار داخل و خارج را متحول می‌کند.

فتاح در مورد نقش بنیاد مستضعفان در تامین مسکن کارگران عنوان کرد: دولت قانون جامع تولید مسکن را ابلاغ کرده است و بنیاد مستضعفان در راستای حمایت از دولت، زمین‌ را آماده کرده و در تامین مصالحی از جمله سیمان، کاشی و سرامیک، آرماتور و فولاد نیز تلاش خواهد کرد.

افتتاح این خط تولید بستر افزایش سالانه ۲ میلیون مترمربع تولید کاشی و سرامیک در کشور را فراهم می‌کند که برای ۳۶۰ نفر شغل مستقیم و غیرمستقیم نیز ایجاد خواهد کرد.

بهره‌برداری از این خط تولید یک میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی برای کشور به ارمغان خواهد آورد و میزان صادرات محصولات تولیدی نیز ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها واحد تولیدی ساوه افتتاحیه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی ساوه افتتاحیه واحد تولیدی ساوه افتتاحیه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تولید کاشی و سرامیک میلیون مترمربع خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی

مالک رحمتی با تاکید بر اینکه اعتقاد به خداوند متعال و تاکید بر خدا محوری، اعتماد به نقش مردم و تبعیت از ولایت فقیه سه رکن اصلی حضور مردم در انقلاب اسلامی است گفت: این موارد مهم باعث رشد و توسعه می‌شود و اگرکوتاهی در این موارداتفاق بیفتد حتما دچار خلل خواهیم شد.

وی با تاکید اینکه درهر بخشی از نظام مدیریتی با هر نسبت محتوایی نیازمند اتحاد و انسجام مدیریتی هستیم تا در استان برنامه‌ها به سر منزل مقصود برسد اظهار داشت: شما با برنامه ریزی‌ها می‌توانید به آرمان‌ها برسید و مردم کیفیت و کمیت این تلاش‌ها را ببینند.

وی تصریح کرد: دغدغه و مطالبه بنده چندین موضوع است، اساسا انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای ما بدنبال این بودند که کردم به سرنوشت خود حاکم باشند و اراده مردم در چارچوب انتخابات به همه شئونات کشور ساری وجاری شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: باید از این مهم صیانت کنیم و بهترین مسیر صیانت از آن عملکرد مدیران است که از بستر مردم سالاری دینی خارج می‌شوند و باید به این ملت خدمت کنند.

معاون امور عمرانی استاندارهم گفت: شورا‌ها نماد مردم سالاری دینی و تحقق اراده مردم در جهت مدیریت شهریاست و با امیدواری به سمت امید مردم و توسعه شهر‌ها در حال حرکت هستیم.

ذاکری  با بیان اینکه از شورا‌ها انتظار می‌رود در جهت اجرای قانون از شهرداران و دهیاران پیگیری کنند افزود: اگربخواهیم استانی توسعه یافته و رو به جلو داشته باشیم باید حرکت‌ها و فعالیت‌های ما بر بستر سامانه‌ها باشد تااز بسیاری از فساد‌های اداری کاسته شود.

 رییس شورای اسلامی استان هم گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی بود که بعد از ان طبق فرمان امام راحل ایین نامه اجرایی شورا‌ها تهیه و تصویب گردید تا برای اداره امور شهر و روستا شورا‌ها تشکیل شوند که با هدف رفع تمامی مشکلات مردم و بررسی ان‌ها نارسایی‌ها در بخش‌های مختلف توسط شورا‌ها بررسی و راهکار ارایه شود.

دبیری افزود: شورا‌ها در این مدت سیر تکاملی را طی کرده و به بلوغ کافی رسیدند و مورد حمایت مردم قرار گرفتند، اما بایدانتظارات مردم را برطرف کنند و تلاش کنند برنامه ریزی لازم با کمترین خطا راانجام دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود