Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@00:40:00 GMT

تصادف زنجیره ای به دلیل بی برنامگی شهرداری همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۲۷۵۴

تصادف زنجیره ای به دلیل بی برنامگی شهرداری همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بی برنامگی شهرداری همدان در شستشوی جدول سبب تصادف زنجیره ای چند دستگاه خودروی سواری و باری در بلوار آیت الله هاشمی این شهر شد.

به گزارش جماران، سرهنگ فرخ جمالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: خودروی پیکان باری با سرعت در بلوار آیت الله هاشمی در حال تردد بود که به علت لغزندگی سطح جاده واژگون شده و چند دستگاه دیگر با هم برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شستشوی جدول ها و آبیاری فضای سبز بلوارها و معابر شهری باید در زمان پایین بودن ترافیک از جمله شب هنگام صورت گیرد اما صبح امروز خودروی شهرداری اقدام به شستشوی جدول در اوج تردد وسایل نقلیه کرده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: شستشوی جدول و آبیاری فضای سبز، سبب جاری شدن آب در سطح معابر و خیس و لغزنده شدن سطح جاده شده که بسیار خطرآفرین است.

سرهنگ جمالی یادآوری کرد: پیش از این نیز چندین سانحه جرحی و خسارتی به علت لغزندگی جاده ناشی از آبیاری بی موقع فضای سبز در شهر همدان از جمله بلوار ملت، بلوار امام و دیگر معابر شهری رخ داده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا تصادف زنجیره ای تصادف زنجیره ای همدان افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا شستشوی جدول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

کد خبر 847204 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟