Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:42:39 GMT

برگزاری کارگاه نمایش ایرانی در کیش

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۲۷۹۷

برگزاری کارگاه نمایش ایرانی در کیش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بدریه بحرینی با بیان این که گروه تئاتر جزیره با حمایت مدیریت امور هنری این سازمان کارگاه نمایش ایرانی«اشغال فضا در روایتگری» را در کیش برگزار می کند، اظهار داشت: کارگاه نمایش ایرانی شنبه ۲۴ مهر از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن خوارزمی، مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر امور هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اهتمام ویژه بر رعایت ضوابط بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، شرکت در این کارگاه برای عموم آزاد است.

گفتنی است مجید رحمتی کارگردان، بازیگر و مدرس و عباس نجاری بازیگر، کارگردان و مجری کارشناس در کارگاه نمایش ایرانی"اشغال فضا در روایتگری" حضور دارند.

کد خبر 5325793

منبع: مهر

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش جزیره کیش تئاتر ایران کارگاه نمایش بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه هفته ناجا خطبه های نماز جمعه شهادت امام رضا ع عکس استانها نیروی انتظامی گرگان هفته نیروی انتظامی شیوع کرونا سیدابراهیم رئیسی کارگاه نمایش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ مرزبان ایرانی دقایقی قبل آزاد شدند

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی مهر با اعلام این خبر گفت: ۶ نیروی مرزبان ایرانی کت ساعتی قبل توسط نیروهای طالبان در جنوب شرق کشور بازداشت شده بودند با انجام اقدامات لازم آزاد شدند.

کد خبر 6088782 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • ۶ مرزبان ایرانی دقایقی قبل آزاد شدند
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد