Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) طی سخنرانی در دهمین کنفرانس دیپلماتیک روزنامه «جروزالم پست» به تکرار اتهام‌زنی‌های نخ‌نما شده علیه ایران پرداخت.

هرتزوگ در این همایش امضای توافق‌های سازش و عادی‌سازی روابط تل‌آویو با برخی دولت‌های عربی حاشیه خلیج فارس را «دستاوردی چشمگیر در تاریخ» این رژیم جعلی توصیف کرده و مدعی شد آن دولت‌ها با میانجی‌گری آمریکا، «انتخاب شجاعانه‌ای» انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه روزنامه جروزالم پست، وی همچنین ابراز امیدواری کرد که کشورهای بیشتری در منطقه غرب آسیا به توافق‌های سازش بپیوندند و وعده داد که تل‌آویو به گفت‌وگو با کشورهای منطقه برای مجاب کردن آنها به عادی‌سازی روابط ادامه می‌دهد.

رئیس رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه توافق‌های سازش نمونه‌ی آثار مثبت گفت‌وگو و تهدیدهای ایران نمونه‌ای از برهم زدن گفت‌وگو است، مدعی شد: «ما شاهد شکست جهان در انجام دادن اقدام قاطع برای رسیدن به استراتژی هستیم که بازوهای ایران در خاورمیانه را قطع کرده، برنامه موشکی بالستیک آن را محدود و برنامه هسته‌ای آن را متوقف کنند».

بر اساس این گزارش، هرتزوگ با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، ادعا کرد: «ایران در حال بهره‌بداری از این انفعال و عدم هماهنگی [جامعه جهانی] است،که تهدیدی واضح برای صلح و امنیت جهانی به شمار می‌رود».

امروز همچنین «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در همین همایش ضمن اتهام زنی علیه برنامه هسته‌ای ایران، از «قدرت‌های جهانی» خواست که به دلیل نقض تعهدات هسته‌ای، ایران را به شورای امنیت سازمان ملل ببرند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ایران اسحاق هرتزوگ توافق سازش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود

به گزارش «نماینده»، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدمهدی زاهدی در پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس آسیایی برای قدس شرکت کرد. این کنفرانس با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره‌های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

زاهدی ضمن تشریح مواضع اصولی و مستمر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان فلسطین، در سخنانی ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم‌های غیرعادلانه و تلاش‌های مزدورانه و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزش‌های بین‌المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس با بیان اینکه این اقدامات دولت‌های غربی و در راس آن آمریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیان‌های فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدن آن‌ها است، تصریح کرد: اکنون نقاب چنین تمدنی برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخت است. اقدامات سراسر دروغ آن‌ها، باعث موج بیداری مردم غرب شده که اکنون فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است و مصداق آن را در خیابان‌های کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های امریکا مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس آسیایی با اعلام این که بایستی از کنش‌های گفتاری در مورد غزه عبور کرد، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی به شدیدترین وجه و توقف فعالیت‌ها و روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی شد.

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • تشدید موج اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در دوسالانه هنر ونیز