Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال سپیدرود رشت که خود را برای حضور در رقابت های لیگ دسته دوم کشور آماده می کند، تاکنون با جذب ۱۱ بازیکن جدید و همچنین تمدید قرارداد با ۱۶ بازیکن فصل قبل، سعی دارد با قدرت در این لیگ حضور یابد.

با این وجود مسئولان این تیم حسن اشجاری سرمربی پیشین شهرداری بندرآستارا را به خدمت گرفتند و برای کسب آمادگی بیشتر بین بازیکنان خود نیز، سه بازی تدارکاتی با تیمهای گیلانی انجام دادند که در هر سه دیدار موفق به کسب پیروزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیروزی سپیدرود در اولین دیدار تدارکاتی 

سپیدرودی ها ابتدا در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم مدرن گیل گیلان قرار گرفتند که در نهایت موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یابند تا اولین بازی تدارکاتی خود را با یک پیروزی پرگل به اتمام برسانند.

گل های تیم فوتبال سپیدرود رشت را در این دیدار تدارکاتی که مقابل یکی از تیمهای حاضر در لیگ فوتبال گیلان برگزار شد را ، پژمان ثباتی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا ، مجید محمدی و فواد نجاحی به ثمر رساندند.

برتری سرخپوشان رشتی برابر ابریشم گیلان

یاران حسن اشجاری در دومین دیدار تدارکاتی خود برابر تیم فوتبال ابریشم گیلان قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال سپیدرود رشت در این بازی ، با نتیجه یک بر صفر برابر حریفش به برتری رسید تا دومین بازی تدارکاتی این تیم نیز با پیروزی خاتمه یابد.

در این دیدار تدارکاتی ، کادرفنی تیم فوتبال سپیدرود رشت از بازیکنان بیشتری استفاده کرد و با تعویض های زیاد سعی داشت تا اکثر بازیکنان این تیم در این دیدار محک بخورند که در پایان نیز تک گل تیم سرخپوشان رشتی را ماهان سروی به ثمر رساند.

پیروزی پرگل سپیدرود برابر اکباتان خمام 

مسئولان تیم فوتبال سپیدرود رشت، دیدار تدارکاتی دیگری را برای تیم خود مهیا کردند که این تیم در سومین بازی خود، برابر تیم اکباتان خمام قرار گرفتند که در نهایت موفق شدند این حریف خود را با نتیجه پرگل چهار بر یک شکست دهند.

رضا عاشوری( ۲ گل)، محمد لطفی و رضا کاسب گلزنان تیم فوتبال سپیدود رشت برابر تیم اکباتان خمام بودند تا سپیدرودی ها در سومین بازی تدارکاتی خود نیز، به یک پیروزی پرگل دست یابند تا این تیم از نظر روحی ، شرایط مناسبی را برای حضور در رقابت های لیگ دسته دوم کشور داشته باشد.

با توجه به جذب چند بازیکن جدید و همچنین برگزاری چند دیدار تدارکاتی، هم اینک تیم سپیدرود رشت شرایط بهتری را نسبت به فصل گذشته در اختیار دارد و طرفداران پرشمار این تیم نیز انتظار دارند تا سپیدرودی ها با قدرت در لیگ دسته دوم حضور یافته و سرانجام جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول کشور را کسب کنند.

سپیدرودی ها در پایان رقابت های فصل گذشته لیگ دسته دوم کشور با انجام ۲۶ بازی، ۹ پیروزی، ۱۰ تساوی و هفت شکست کسب کردند و با تصاحب ۳۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار گرفتند و شانس صعود به رقابت های لیگ دسته اول را از دست دادند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان تیم فوتبال سپیدرود رشت رقابت های لیگ دسته دیدار تدارکاتی بازی تدارکاتی تدارکاتی خود لیگ دسته دوم قرار گرفتند سپیدرودی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین دیدار از دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود، براین اساس سری ۱ – ۱ برابر شد.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / گرگان

کوارتر دوم: ۲۳ بر ۱۸ / الریاضی

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۲۰ / گرگان

کوارتر چهارم: ۲۸ بر ۱۸ / گرگان

 فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی