Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار مهدی معصوم بیگی رییس پلیس پیشگیری ناجا در همایش پلیس و یگان‌های حفاظت دستگاه های اجرایی کشور اظهارداشت: سطح آمادگی یگان های دولتی در ١٣ یگانی که تشکیل شده است در شرایط عالی قرار دارد و در حوزه هوشمند سازی نیز اقدامات خوبی انجام شده است. 

وی گفت: با کمک یگان‌های حفاظتی طی این یک سال فقط در حوزه مبارزه با زمین خواری ارزش ریالی زمین هایی که اجازه تصرف به آن داده نشده است بالغ بر ٣۴ هزار میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: برای بیش از یکصد هزار نفر که برای تامین امنیت به دستگاه های قضایی مراجعه کردند، این اقدام صورت گرفت و این روند همچنان ادامه دارد.

سردار معصوم بیگی با اشاره به کشف و ضبط بالغ بر پنج هزار و ۸۰۰ سلاح جنگی و شکاری از سوی یگان محیط زیست، تصریح کرد: تمرکز خوبی در طول یک سال گذشته برای توانمندسازی پرسنل از جمله آموزش و تمرکز بر افزایش مهارت و تجهیز یگان ها انجام شده است.

 وی اعلام کرد: ۱۴ هزار نفر که متجاوز محیط زیست بودند، دستگیر و بازداشت شده و ۱۳ هزار پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: در زمینه یگان سازمان زندان‌ها نیز ۲۴۰۰۰۰ بدرقه متهم انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری ناجا بدرقه متهم یگان حفاظت کشف سلاح اسلحه متجاوز پرونده بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی جنگی (الاعلام الحربی) جنبش انصار الله یمن تصاویر حمله موفق پهپادی به کشتی متخلف سیکلادیس (CYCLADES) را که در دریای سرخ به سمت بنادر فلسطین اشغالی در حال حرکت بود، منتشر کرد.

در تصاویر منتشر شده، شلیک پهپاد از نوع «شهاب» و کشتی هدف قرار گرفته از لحظه شناسایی و رهگیری تا اصابت به نمایش درآمده است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ضد ناوهای جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم.

سریع با بیان اینکه این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید، توضیح داد: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه ناو سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

وی تأکید کرد: هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که در ۲۱ آوریل با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای عازم بندری دیگر، در حال حرکت به سمت بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) بود.

کد خبر 6093742

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی